Як пандемія змінює страховий ринок - думка експерта
Экономикаnews.finance.ua6 дней назад

Як пандемія змінює страховий ринок - думка експерта

Більшість проривів компанії здійснюють під час кризи.

Про це розповіла співзасновник “Арсенал Страхування” Марина Авдєєва на конференції FinRetail2020.

“COVID-19 не став винятком. Під час коронакризи у нас теж стався прорив. Однак ця криза виявилася не такою, як всі інші, адже вона народжена в період пандемії і локдауну”, – розповіла експерт.

За її словами, епоха пандемії позначила нові тренди на ринках, які виражалися в таких речах і фактах:

  • деглобалізація: світ став більш закритий, це дасть перевагу місцевим локальним гравцям і послабить міжнародні бренди;
  • урбанізація все одно переможе: спочатку люди почали виїжджати з мегаполісів, піклуючись про своє здоров’я, проте офлайн назвали новим “лакшері”, і як тільки ситуація трохи заспокоїлася, люди, незважаючи на небезпеку, почали повертатися. Це означає, що люди так само будуть користуватися тим, чим вони звикли в офлайні;
  • стрімка діджіталізація і орієнтир на технологічність: події березня відкинули нас на роки вперед, і кращі компанії мусили моментально підлаштовуватися. Вони діджиталізувались настільки, що навіть після скасування карантину світ більше не стане колишнім.

“Карантин став для всіх нас примусовою революцією. Компанії взяли з цих трендів стимули, щоб змінитися. Ми, в страховій компанії, відчули, що наш ринок теж зміниться. У березні наші клієнти почали дзвонити і просити “заморозити” страховки. Тоді ми подумали, що людям потрібна страховка за принципом On/Off, а не на цілий рік”, – поділилася досвідом Марина Авдєєва.

За її словами, компанія випустила на ринок новий продукт, технологічний стартап “Easy Peasy Insortech”.

Бізнес-модель Easy Peasy:

  • скільки їздиш – стільки платиш. А не їздиш – не платиш;
  • немає відділень – страховку можна купити тільки онлайн;
  • не треба дзвонити – миттєвий зв’язок через месенджер;
  • всі збитки регулюються дистанційно.

“Ми інтегровані з системою BankID НБУ – так ми знайомимося з клієнтом. Потім договір приходить на пошту клієнта, а оплата здійснюється через СМС”, – розповіла Авдєєва.

Написать комментарий
💬 Последние комментарии
е
где тут адвокат ера?)) пусть читает и развивается..
е
опять потом будешь утверждать что ты такого не писала?)) явное раздвоение личности.. лечись
Фритс
Штош гансы не пошлют сша куда подальше?
Елена
А ну пожги гнусный гандонище как там при царях богато и счастливо жили,все грамотные и медицина для всех людей была,давай уёбок,жги гандонище,тупое,жадное,трусливое чмо,ты там в Афганистане по прищыву тварь была,и то могу предоставить как ты чмо задротное там за свою шкуру трусилось,а сейчас видя прилет снарядов совсем окончательно сдрейфил усрался,усцался и сдрыснул в Европу,чмо дебильное, таких гандонов будь моя воля и возможность я бы в плен не брала,ха.Поэтому Украина идёт в Европу.Слава Украине!
Йестудей
Как же был прав Задорнов. Легенду жаль.
Весёлый Роджер
Гы-гы солдафон! Цэ такой у тоби кирзовый юмор? А по сути, значит Шмуля ты признал шо ты щирый долбоЭб!!! С одной тильки целью " пиднасрать России тай сдохнуть пид забором, гнусной дешёвкой - портяночным вором"! Не попьешь ты каву у Вене, будешь скакать мудаком на арене!
Х
жалко Марадону. Нормальный- наш пацан. курыв . пыв.кароче вив здоровый образ жизни . об.явыв вийну коронавирусуА тэ пэр шо я скажу жинци ...Мандонна ...