УЗ планує досягти 15% рівня контейнеризації залізничних вантажів у найближчі три роки
Экономикаwww.railinsider.com.ua7 дней назад

УЗ планує досягти 15% рівня контейнеризації залізничних вантажів у найближчі три роки

Рівень контейнеризації вантажів, що перевозяться залізничним транспортом в Україні вже за три роки він може зрости з 1 – 2% до 15%. Про це заявив виконавчий директор філії «Центр транспортного сервісу «Ліски» АТ «Укрзалізниця» Едвін Берзиньш, повідомляє прес-служба Перевізника..

«Якщо говорити про країни Європейського Союзу, то там 45% вантажів перевозиться контейнерами і цей показник зростає. Сьогодні практично будь-яку продукцію можна перевозити в контейнерах. В Україні за два-три роки реально збільшити частку контейнеризації перевезень до 15%. Для цього потрібно розвивати транзитний напрям», — заявив посадовець.

Так, зауважено, що за останні два місяці Україною прослідувало 10 поїздів з Китаю до Європейського Союзу.

«Я поставив собі за мету підвищити частоту до одного поїзда в день. Це транзит лише за одним маршрутом», — додав він.

На думку Едвіна Берзиньша, сталому розвитку контейнерних перевезень в Україні значно сприятиме спільна робота уряду, Міністерства інфраструктури, митниці у цьому напрямку. Зокрема, в УЗ готують пропозицію для міністерства щодо уніфікації митних норм. Наприклад, щоб фура і платформа оцінювались як одне ціле й ціна була єдина.

Також необхідне забезпечення робочого документообігу, який в ідеалі, як вбачає Едвін Берзиньш, має бути створений за аналогією до пасажирських перевезень, тобто вантажовідправникові досить обрати напрямок, яким поїде вантаж, обрати потрібний контейнер і дату відправлення та натиснути електронну кнопку в програмі.

Ще одним зі стимулів розвитку контейнерного ринку має стати створення сухих портів-хабів, й цим уже почали займатися приватні компанії, а Укрзалізниця може стати їхніми партнерами.

«В Україні є стратегія розвитку транспорту до 2030 року, а в компанії Укрзалізниця – стратегія розвитку до 2023 року. У цих документах відзначено потребу створити такі сухі порти. Стратегія філії «Ліски» також враховуватиме ці пункти. Як це відбуватиметься – шляхом приватного капіталу або ж інших фінансових ресурсів – уже інше питання. Ми зараз розробляємо дорожню карту розвитку таких терміналів», — резюмував Едвін Берзиньш.

Нагадаємо, за січень 2021 року територією України було перевезено понад 37 тис. контейнерів в умовних одиницях (ДФЕ). У складі контейнерних поїздів у січні було перевезено понад 16 тис. ДФЕ.

Написать комментарий
💬 Последние комментарии
е
Именно, это не харьковчане.. Банкет за чей счет... Уж не за их так точно
е
Уважаемый, то что вы знаете я и не сомневаюсь.. Хотелось бы услышать мнение свидомых на этот счёт и почему они считают это нормальным..
Гость
Со и ху@*;;
кипчак
"Типа патриотов" могут свозить на поездах "дружбы", хотя в Харькове свой белый вождь Билецкий мог уже воспитать воинство с отбитыми мозгами.
кипчак
Еще не объявился у них фюрер. Появится, дорвется до власти тогда прятаться не нужно, а пока у них временная работа и периодические заработки. Может не все знают, кто они или не все считают себя "патриотами", нанялись по объявлению - деньги не пахнут. Друге дело, что для всех остальных и для них, в будущем, такая безмозглость вылазит боком.
Игбун Хохлов
Хохлатым ебанатам нечем заняться. Никому эта пропагандонская хрень не интересна. Эти шыдэвры и по 5 человек в кинотеатрах не собирают.
Игбун Хохлов
Парашенко в говне разбирается. Он всю страну в него окунул.