4 тис. локомотивів «Укрзалізниці» зношені на 90%
Экономикаagroreview.com29 апреля 2018

4 тис. локомотивів «Укрзалізниці» зношені на 90%

4 тис. електровозів та тепловозів «Укрзалізниці» (УЗ) зношені на 90%, тому якщо не оновити парк локомотивів, то аграрії можуть стикнутися із серйозними проблемами в перевезеннях. Про це виданню «Економічна правда» написав перший заступник міністра аграрної політики і продовольства України Максим Мартинюк. Першопричиною можливого колапсу на залізниці він називає дефіцит локомотивів. Довгий час існувала думка, що корінь проблеми криється в дефіциті вагонів. Але практика показала, що це не так – до старту минулого сезону ми підійшли з 14 тис. вагонами, рік по тому їх було 18,7 тис. одиниць, але помісячні обсяги зернового експорту від цього не збільшилися, –– зазначив заступник міністра. Він вважає, що парк отрібно оновлювати і збільшувати, інакше в якийсь момент УЗ не зможе виконати взяті на себе зобов'язання через банальну несправність. За його даними, на сьогодні у УЗ є близько 2000 електровозів і стільки ж тепловозів, але їх знос перевищує 90%. "На жаль, обсяг закупівель нової техніки – кілька десятків одиниць – не може зрівнятися з потребою, яка обчислюється сотнями", – написав М. Мартинюк. І додав: "Функція забезпечення тягою залишається повністю у віданні держави, хоча реформою УЗ і передбачена поступова лібералізація. Однак, враховуючи, що це найбільш вигідний сегмент cargo-перевезень, УЗ не поспішає розлучатися з ним на користь приватних операторів. Тому в експортному сезоні 2018/2019 ми будемо діяти в умовах залізничного статус-кво". Він вважає, що у 2018 році можна розраховувати на урожай не нижче торішнього – 60 млн тонн. Сезон 2018/2019 галузь пройде успішно. Найімовірніше, ми вийдемо на врожай співставний з минулорічним (хоча деякі учасники ринку обережно прогнозують зростання на 2–4 млн тонн) і відповідний експорт – близько 45 млн тонн. Але без радикальних заходів, без лібералізації залізничних перевезень, доступу приватних операторів до ринку тяги, в умовах константи ємності внутрішнього ринку Укрзалізниця може мимоволі стати стопером розвитку агропромислового комплексу і економіки України в цілому, – вважає заступник міністра.

1 комментарий

Написать комментарий
  • Гость
    29 апреля 2018
    а до рынку колии ?шо не ..
    Ответить
💬 Последние комментарии
Гость
Ревизоров до хрена , а толку нету!
е
Гордишься теми кто страну довел до того что сейчас творится?...
Елена
Сало не уронили.!
Хохол
Гейтс владеет всего 60 тысячами гектаров земли! О чем разговор? Да не о чём! Папа Петя подарил своему сыну Лёше 113 тысяч гектар пахотной земли в Украине и об этом никто не писал и не пишет!
-0000000
украинские националисты это наёмники и всерьез их судьба украины, украинцев их не интересует
бандерос
Говорят, - дважды нельзя войти в одну и ту же воду, либо, - снаряд... (дальше помните). Но, это никак не относится к "государству" с повышенным чувством достоинства. Сало уронили!
00000
Очередной дыбил о клятве Гипократа.Сначала почитайте её а потом соотвествует ли она нам в наше время.По клятве гипократа медыцина платная полностью доктору а не фирме или государству.И как медики могут клястся Богом Аполлоном которому нигде сейчас не поклоняются ни в одной с религий. А насчет языка физически некому будет говорить, разве что рабам на украинском при такой политике-язык рабов.