Экономикаinfoindustria.com.ua14 сент.

Аграрії втрачають щороку понад $300 млн через недоліки залізничної логістики

nk_hauz/-mh5c_aj1zpj7_z7jqk0.jpg

Щороку зерновики стикаються з одними й тими ж проблеми - відсутністю потрібної кількості локомотивів, непрогнозованістю логістики, надто тривалою доставкою зерна до морських портів, непередбачуваною зміною тарифів та непрозорим розподілом залізничної інфраструктури серед учасників ринку.

Георг фон Нолкен, генеральний директор компанії «Контінентал Фармерз Груп», каже, що наразі найбільші проблеми — це відсутність потрібної кількості тепловозів та планування логістики з боку Укрзалізниці. Вагони недостатньо оперативно забирають з елеватора і рухають в порт, повільно вивантажують і повертають. При технічній можливості зробити 2 — 2,5 оберти, фактично виходить один.

«Через це у нас затрати перевищені на 5 млн. доларів в рік. Це те, що ми втрачаємо через те, що вагони недостатньо швидко повертаються. Адже ми їх беремо в оренду, сплачуючи за кожен день, і від того, як швидко вони рухаються, залежать наші затрати. Додаткові проблеми маємо й від логістики, яка працює непрозоро. Один день до нас приходить 100-150 вагонів, коли ми їх не чекаємо. Іншого дня, коли чекаємо — вони не приходять. Проблема лежить в площині планування УЗ», — каже керівник компанії.

В результаті аграрії змушені шукати альтернативу ненадійному залізничному перевізнику і доставляти зерно в порти автотранспортом.

Президент Української зернової асоціації Микола Горбачов порахував збитки, які зазнають виробники зерна, переходячи на автотранспортні перевезення: «З точки зору логістики, для аграріїв автотранспорт на порядок простіший. Але він дорожчий. Якщо взяти різницю доставки з основних регіонів виробництва зерна з півночі і заходу до порту, то така доставка буде коштувати з кожної тони на 10 доларів дорожче. Якщо взяти наш експорт в 60 млн. тонн, і врахувати, що половина його неефективно перевозиться, то можна 10 доларів помножити на 30 млн. тонн. Вийде близько 300 млн. доларів. Це недозароблені гроші».

Замінити залізничний транспорт автомобільним можливо, але стратегічно розглядати його, як альтернативу залізничному немає сенсу — це не вигідно ні бізнесу, ні державі. Для бізнесу він дорожчий, а для держави активні перевезення зерна автомобільним транспортом знівелюють всі успіхи, досягнуті будівництвом і ремонтом доріг.

💬 Последние комментарии
Весёлый Роджер
«Елена – 07 августа 2020- … и власть здесь такая, какую выбрал народ.чтобы ты знал.»
Весёлый Роджер
Правильно МРАЗЬ Шмуля - ыщо древние укры говорили - Не хочешь себе зла, не делай щирому xoxлу НИКАКОГО добра!!! Вот она благодарность Азарову за Шлях до Эуропы и вхождение в ЕС!!! Получи по эбалу от скакучего продажного xoxлячего стада - говнястых, ванючих, хохлатых мартышек! Живущих тильки одной мыслю - дэ бы шо спиСдошить, та у кого шо себе присвоить!
Весёлый Роджер
МУДАК Шмуля, Тварь нацисткая - на читай, это твоя либерастная пресса для пыдорасов! "За нулевые годы (1999–2009) ВВП России вырос в 1,7 раза. Двукратный рост ВВП показала 21 страна мира (везде используется статистика Всемирного банка), мы заняли скромное 39-е место по темпам роста. Конечно, это быстрее, чем большинство развитых стран." Ну ка покажи нам свой IQ!!! - 1,7 раза - цэ скики в процентах!!! Ну ка пердун, выдай шихту на гора?
Кот Матроскин
А ещё чернобыльцам перестали платить гробовые. Цены на еду растут, а компенсацию старикам не платят. Вот от ГОЛОДОМОР!
Весёлый Роджер
Да один хрен ты соврал МРАЗЬ! Думуваю, что Михеев не про то там рассказывал! Это значит, раз ты Радио слушаешь, значит ТВАРЬ - ты в России живешь и на неё же и СРЁШЬ!!!! Ну тоди ты настоящий погань жидяра, тебя надо спимать у амбара! Эй Тварь отвечай!
А ОТВЕЧАТЬ ПРИДЁТСЯ!
КРАИНЦИ! вЫ В ОТВЕТЕ ЗА ТЕХ, КОГО НАСКАКАЛИ!!!
ALWAS
Старый маразматик. Украина- самая демократическая страна Европы и окрестностей. Всё делается по воле народа. Ведь демократия- это и есть ответственность народа за свой выбор.