Экономикаwww.proagro.com.ua12 сент.

Через Укрзалізницю аграрії втрачають близько 300 млн. доларів на рік

nk_hauz/-mgyf8oz7gznsrb57ayj.jpg

Щороку зерновики стикаються з одними й тими ж проблеми - відсутністю потрібної кількості локомотивів, непрогнозованістю логістики, надто тривалою доставкою зерна до морських портів, непередбачуваною зміною тарифів та непрозорим розподілом залізничної інфраструктури серед учасників ринку.

Георг фон Нолкен, генеральний директор компанії "Контінентал Фармерз Груп", каже, що наразі найбільші проблеми - це відсутність потрібної кількості тепловозів та планування логістики з боку Укрзалізниці. Вагони недостатньо оперативно забирають з елеватора і рухають в порт, повільно вивантажують і повертають. При технічній можливості зробити 2 - 2,5 оберти, фактично виходить один.

"Через це у нас затрати перевищені на 5 млн. доларів в рік. Це те, що ми втрачаємо через те, що вагони недостатньо швидко повертаються. Адже ми їх беремо в оренду, сплачуючи за кожен день, і від того, як швидко вони рухаються, залежать наші затрати. Додаткові проблеми маємо й від логістики, яка працює непрозоро. Один день до нас приходить 100-150 вагонів, коли ми їх не чекаємо. Іншого дня, коли чекаємо - вони не приходять. Проблема лежить в площині планування УЗ", - каже керівник компанії.

В результаті аграрії змушені шукати альтернативу ненадійному залізничному перевізнику і доставляти зерно в порти автотранспортом.

Президент Української зернової асоціації Микола Горбачов порахував збитки, які зазнають виробники зерна, переходячи на автотранспортні перевезення: "З точки зору логістики, для аграріїв автотранспорт на порядок простіший. Але він дорожчий. Якщо взяти різницю доставки з основних регіонів виробництва зерна з півночі і заходу до порту, то така доставка буде коштувати з кожної тони на 10 доларів дорожче. Якщо взяти наш експорт в 60 млн. тонн, і врахувати, що половина його неефективно перевозиться, то можна 10 доларів помножити на 30 млн. тонн. Вийде близько 300 млн. доларів. Це недозароблені гроші".

Замінити залізничний транспорт автомобільним можливо, але стратегічно розглядати його, як альтернативу залізничному немає сенсу - це не вигідно ні бізнесу, ні державі. Для бізнесу він дорожчий, а для держави активні перевезення зерна автомобільним транспортом знівелюють всі успіхи, досягнуті будівництвом і ремонтом доріг.

💬 Последние комментарии
Пиченька Нуланд
Вика рассказала как была Путиным в бане... с голым... у него вот такенные яйца ( смотрим фото )
смотреть фильм Шимпан.3е)
призван на срочную службу осенью 2021 года... а в свободное от службы время (по воскресеньям) подрабатывал ночным сторожем на Южмаше? 😀
ЭвроИнтеграция 1945 року
саме цього дня 1945 року війська 1-го Українського фронту ПРАЗДНОВАЛИ ДЕНЬ ЕВРОИНТЕГРАЦИ до найбільшого гітлерівського концтабору смерті Аушвіц-Біркенау неподалік польського Освенціма.
Весёлый Роджер
«Елена – 29 июля 2020- А психушки не лечат чтоб ты знал…»
Весёлый Роджер
Шмуля пиСдуй на форум Казахстана и там доэбывайся - шо там у казахов! Но сначала спытай их, як вони назывались до 1935 рока! И главное покажи им карту Средних веков дэ була Украина!
Весёлый Роджер
НеЕлена - вот смотри как Шмуля отвечает - это же хуцписткая жидяра чистокровка! Я ему вопрос, а он мне в ответ про другое вопрос или ответ в стиле - Сам дуЛак! Причём заметь что почти ВСЕ здешние тн бандеровсике троли - работают в таком же стиля пана Вальцмана и Зели. Ну а фуйли им с xoxлотой цацкаться, все ж тупые у них и унтерменьши.
-------
Росийский след? а зачем здаватся .