Експерти радять «Укрзалізниці» запроваджувати маршрутизацію перевезень вантажів
Экономикаagravery.com14 марта 2020

Експерти радять «Укрзалізниці» запроваджувати маршрутизацію перевезень вантажів

В умовах тієї кількості тягових ресурсів, які має на сьогодні АТ «Укрзалізниця», необхідно сприяти запровадженню маршрутизації перевезень вантажів, що надасть можливість краще задовольняти потреби національної економіки в перевезенні більшого обсягу вантажів народногосподарського значення.

Про це розповів Андрій Рязанцев, директор з розвитку бізнесу АТ «Укрзалізниця», на своїй сторінці у Facebook. «Останнім часом самопроголошені „експерти“ у питаннях роботи залізничної галузі пішли у критику не лише питань стратегічного розвитку „Укрзалізниці“, а й оптимізації операційних процесів. В тому числі маршрутизації відправлень вантажів, які дали компанії можливість у минулому році наростити обсяги перевезень, для прикладу, зернових вантажів на 20%», — повідомляє Рязанцев. З метою представлення думки справжніх фахівців, нещодавно «Укрзалізниця» отримала висновок науково-економічної ради до складу якої входять провідні фахівці-науковці залізничної галузі, щодо маршрутизації вантажних перевезень. У результуючій частині висновку зазначено, що у зв’язку з тим, що транспорт є важливою базовою галуззю економіки України, що забезпечує її внутрішні та зовнішні транспортно-економічні зв'язки, в умовах тієї кількості тягових ресурсів, які має на сьогодні АТ «Укрзалізниця», необхідно всебічно сприяти запровадженню маршрутизації перевезень вантажів, що надасть можливість краще задовольняти потреби національної економіки в перевезенні більшого обсягу вантажів народногосподарського значення, покращити показники ефективності використання рухомого складу, економії витрат експлуатації, а також стимулювати вантажовідправників удосконалювати свої потужності. «У висновку акцентується увага на тому, що способи організації залізничних перевезень ставлять об'єктивні вимоги до структури залізничної мережі. Якщо відправлення вантажів на мережі здійснюється переважно вагонними відправками, то це вимагає розвитку технічного оснащення магістральних технічних станцій всередині мережі з метою оптимальної організації вагонопотоків. При цьому за рахунок концентрації управління пропускною спроможністю інфраструктури, парком локомотивів і вагонів можна досягти значного зниження середньої собівартості перевезення вантажів на мережі», — зазначає Андрій Рязанцев. Також науковці відзначають, що відправницька маршрутизація є широко використовуваним методом організації перевезень, як в Україні, так і за кордоном. Маршрутизація покликана забезпечити прискорення обороту вагонів, зменшення переробки вагонів на технічних станціях, скорочення термінів доставки вантажів. Додатково фахівці звернули увагу на те, що маршрутизація при її відповідному застосуванні може вирішити багато проблемних питань галузі. «Вирішення цих питань неможливе без впровадження нових логістичних схем доставки вантажів не тільки за принципом „точно в термін“, а і з урахуванням надання послуг із зберігання вантажів, формування оптимальних партій відправки. Це потребує від залізниці певних інноваційних підходів щодо змін у технології просування вагонопотоків і, насамперед, відправлень вантажів маршрутними поїздами, що дозволить скоротити питомі експлуатаційні витрати та забезпечить вантажовласникам оптимальні умови перевезення, а залізниці — високий рівень конкурентоспроможності на транспортному ринку», — зауважує директор з розвитку бізнесу АТ «Укрзалізниця». Варто додати, що наразі «Укрзалізниця» будує системну роботу над диверсифікацією переліку вантажів, які у перевезеннях використовуватимуть маршрутні відправлення. Також розширюється перелік маршрутних продуктів, і сьогодні в арсеналі компанії крім звичайних маршрутів використовуються також ступеневі та графікові маршрутні перевезення, що дає для різних видів вантажів необхідний комфорт. «Сьогодні маршрутизацію активно просувається у перевезеннях зернових, руди, щебеневої продукції, тощо. Дії „Укрзалізниці“ базуються на принципах економічної ефективності компанії та підтверджені не лише досвідом, а й провідною науковою думкою», — підсумовує Рязанцев. Нагадаємо, «Укрзалізниця» продовжила конкурс на посаду голови правління до 23 березня.

Написать комментарий
💬 Последние комментарии
е
все то ты знаешь, все то ты пробовала..
Елена
То не я болезный, сколько раз тебе это талдычить,ты хоть страпоном дупу прочить ,чтобы лучше слышать,дупа это твоя голова,там всё равно мозга нет,ротяка поганая и язык лизун,ха.
ннн
Геракакл усушенный
Гость
Я чего то не пойму !? Рояль уже в прошлом ? Теперь стриптиз будет ?
Гость
Роджер не парься ! Сознательный- Сосательный орган Ленка щас на окружной дороге протестует раком в очко против новых Зетарифов ! Когда всласть рваной задницей наторговал- возвращается в эфир орать про слабо украине...
Весёлый Роджер
А дэ ты Шмуля побачил шо я радуюсь? Я лишь с прискорбием констатирую, шо больной скорее мёртв, чем жив! Шо делать, шо делать? Снимать щирые шаровари та бегать! Или как говорилось в известном произведении-" ...пилите Шура, пилите..." - ну в смысле на металлолом. Усё, доскакались наивные харькивчане, доигрались с "братами" рагулями у дерьмократию по бандеровски. Ты лучше ответь, а дэ же паны с Амэрыки, чаму своим дуполизам ни пидсобляют та грошей бохато не присылаютЪ? Как же помниться на майдане пели пропахандоны хунты "... нам треба тильки предать москалей и к нам хлынут западные инвестиции, нам все построят, всё настроят, а ми свидомые та щирые, будемо тильки панувати, а клятые будуть нам сортиры оттирати". Сало уронили - мудаки ны вмирають?!
е
Елене лекцию прочитай о том что такое хорошо, а что такое плохо, а то всем тут советы даешь как себя вести, а ей ни слова..)))