Експерти радять «Укрзалізниці» запроваджувати маршрутизацію перевезень вантажів
Экономикаagravery.com14 марта 2020

Експерти радять «Укрзалізниці» запроваджувати маршрутизацію перевезень вантажів

В умовах тієї кількості тягових ресурсів, які має на сьогодні АТ «Укрзалізниця», необхідно сприяти запровадженню маршрутизації перевезень вантажів, що надасть можливість краще задовольняти потреби національної економіки в перевезенні більшого обсягу вантажів народногосподарського значення.

Про це розповів Андрій Рязанцев, директор з розвитку бізнесу АТ «Укрзалізниця», на своїй сторінці у Facebook. «Останнім часом самопроголошені „експерти“ у питаннях роботи залізничної галузі пішли у критику не лише питань стратегічного розвитку „Укрзалізниці“, а й оптимізації операційних процесів. В тому числі маршрутизації відправлень вантажів, які дали компанії можливість у минулому році наростити обсяги перевезень, для прикладу, зернових вантажів на 20%», — повідомляє Рязанцев. З метою представлення думки справжніх фахівців, нещодавно «Укрзалізниця» отримала висновок науково-економічної ради до складу якої входять провідні фахівці-науковці залізничної галузі, щодо маршрутизації вантажних перевезень. У результуючій частині висновку зазначено, що у зв’язку з тим, що транспорт є важливою базовою галуззю економіки України, що забезпечує її внутрішні та зовнішні транспортно-економічні зв'язки, в умовах тієї кількості тягових ресурсів, які має на сьогодні АТ «Укрзалізниця», необхідно всебічно сприяти запровадженню маршрутизації перевезень вантажів, що надасть можливість краще задовольняти потреби національної економіки в перевезенні більшого обсягу вантажів народногосподарського значення, покращити показники ефективності використання рухомого складу, економії витрат експлуатації, а також стимулювати вантажовідправників удосконалювати свої потужності. «У висновку акцентується увага на тому, що способи організації залізничних перевезень ставлять об'єктивні вимоги до структури залізничної мережі. Якщо відправлення вантажів на мережі здійснюється переважно вагонними відправками, то це вимагає розвитку технічного оснащення магістральних технічних станцій всередині мережі з метою оптимальної організації вагонопотоків. При цьому за рахунок концентрації управління пропускною спроможністю інфраструктури, парком локомотивів і вагонів можна досягти значного зниження середньої собівартості перевезення вантажів на мережі», — зазначає Андрій Рязанцев. Також науковці відзначають, що відправницька маршрутизація є широко використовуваним методом організації перевезень, як в Україні, так і за кордоном. Маршрутизація покликана забезпечити прискорення обороту вагонів, зменшення переробки вагонів на технічних станціях, скорочення термінів доставки вантажів. Додатково фахівці звернули увагу на те, що маршрутизація при її відповідному застосуванні може вирішити багато проблемних питань галузі. «Вирішення цих питань неможливе без впровадження нових логістичних схем доставки вантажів не тільки за принципом „точно в термін“, а і з урахуванням надання послуг із зберігання вантажів, формування оптимальних партій відправки. Це потребує від залізниці певних інноваційних підходів щодо змін у технології просування вагонопотоків і, насамперед, відправлень вантажів маршрутними поїздами, що дозволить скоротити питомі експлуатаційні витрати та забезпечить вантажовласникам оптимальні умови перевезення, а залізниці — високий рівень конкурентоспроможності на транспортному ринку», — зауважує директор з розвитку бізнесу АТ «Укрзалізниця». Варто додати, що наразі «Укрзалізниця» будує системну роботу над диверсифікацією переліку вантажів, які у перевезеннях використовуватимуть маршрутні відправлення. Також розширюється перелік маршрутних продуктів, і сьогодні в арсеналі компанії крім звичайних маршрутів використовуються також ступеневі та графікові маршрутні перевезення, що дає для різних видів вантажів необхідний комфорт. «Сьогодні маршрутизацію активно просувається у перевезеннях зернових, руди, щебеневої продукції, тощо. Дії „Укрзалізниці“ базуються на принципах економічної ефективності компанії та підтверджені не лише досвідом, а й провідною науковою думкою», — підсумовує Рязанцев. Нагадаємо, «Укрзалізниця» продовжила конкурс на посаду голови правління до 23 березня.

Написать комментарий
💬 Последние комментарии
----
Отлично Шмуля! Значит ты не в Киевской области - уже хорошо! Круг сужается! Пиши далее ...
Елена
Врёшь,на рынке вчера сто двадцать чеснок видела, насчёт АТБ не знаю не смотрела,да и на рынке так случайно глянула,так и осенью цена была от сорока до шестидесяти в таком диапазоне,просто есть дома пока,а Михаил Хазин, знаешь такого?Что сказал?А сказал что правительство Д.Медведева полностью завалило программу импорто-замещения кроме аграрного сектора и фармакологии,а прэтому Темнейший его и попросил на выход,с глаз долой,такой же потому что Медведев как ты,ха, деловые люди на Западе были есть и будут,а такие как ты козлоослик, только красть. и обманывать умеют,при не конкурентной,а продажной и коррумпированной среде только.ха.
Весёлый Роджер
Привет Луночка! Да знаю, и самое обидное, ну ладно селюки, ну да недостаток образования, избыток самогона и тд - это хоть понятно, но!!! много кацапов местных полностью oxoxлились и также ждут вспоможення от пиндосов и также как Шмуля брешут шо Амырика не бросит! Люди с высшим образованием, с кандидатскими и такими мудаками у вас там стали. Xoxлизм заразен!!! Ещё киевлянин, папа И. Сикорского писал про украинство - как разновидность шизофрении. А для России.... «Соседство с xoxляктикой Кин-дза-дза - наша беда! Они съедаемы страстями. Порочными. А продолжение жизни в виде растений для них благо!»
Елена
Бензин сколько сейчас в Москве литр стоит в рублях? Только что проезжала мимо заправки 92-ой 19 грн.,95-й 20 грн.,а ДТ -21 грн., сейчас это,на других заправках не смотрела,думаю такая же.
Весёлый Роджер
Я предупреждаю всех, эта мразь свинорыло-склеротная Шмуля_Елена, 3.14здит як дышит – для него соврать, шо два пальца …ть! ««Елена -23 октября 2019- Шалапутик,а от чего у тебя почки отвалились?От злоупотребления пива и вина?Да ты мой милый алкаш,нет мне алкаша не надо…» Это опять не ты Шмуля, то вже другая Елена писала, ну да, та була посимпатичнее и не такая страшная як ты, от постоянного употребления Червоной Шапки! 2+2=5 а чаму, а тому шо Шмуля .лядь!
Елена
Ну вы Луночка и даёте, реально всё лучше и лучше стихи становятся,я вам это абсолютно честно говорю,вы молодец.
Весёлый Роджер
Эй Шмуля - мразь пропахандонная, а чаму в АГРАРНОЙ стране победившего мудизма и рагулизма, часник -169 грн или это почти 500 руб, а у бобров зъившей отсталой Рашке-Орде всего 120 руб ( 40грн!!!), за 1 кг!!! Так шо цэ такэ у xoxлов -Цэ Эуропа чи ПЕРЕМОГА чи просто *опа? А мабуть цэ впоможенньэ вид панив пиндосов прыйшло? Сало не роняйте – можэ кинчиться скоро!