Фахівець розповів, як магазини змушують нас купувати непотрібну їжу
Экономикаglavcom.ua9 дней назад

Фахівець розповів, як магазини змушують нас купувати непотрібну їжу

Маркетологам вдається впливати на всі органи чуття. У результаті покупці витрачають зайві гроші

Пішли в магазин за молоком і хлібом, а вийшли з повним кошиком продуктів – така ситуація знайома багатьом. А все через акції, яскраві цінники та навіть розташування товарів у залі. Сучасний маркетинг впливає на всі наші органи чуття – в результаті ми купуємо все більше і більше, навіть не звертаючи уваги на постійно зростаючі ціни. До яких хитрощів вдаються маркетологи, читайте далі.

Перша пастка – візки для покупок. Ми часто беремо їх, навіть якщо збираємося купити тільки морозиво і воду – адже котити зручніше, ніж нести в руках. В результаті покупець намагається підсвідомо заповнити візок.

Не все так просто і зі звичайними кошиками. Їхня форма спеціально призначена для того, щоб людина купила якомога більше. Ближче до покупця кошик ширший, а далі – вузький, тому здається, що продуктів у ньому небагато.

Ще одна хитрість – запах хліба по всьому супермаркету.

«Запах свіжого хліба провокує людину поїсти і попити. Ми заходимо, відчуваємо запах хліба, а там кулінарія – і сам Бог велів накупити їжі!» – пояснює маркетологиня Вікторія Єсауленко.

Інший варіант – запах кави. Причому найчастіше пахне взагалі не кава – маркетологи активно використовують штучні ароматизатори, щоб покупці захотіли придбати якийсь продукт.

Якщо не спрацювали аромати, точно спрацює розташування продуктів. Їх ніколи не розміщують у випадковому порядку.

«Часто в супермаркетах на входах розташовані фрукти і овочі. Чому так? Тому що людина заходить і бачить: здорове харчування, бере собі овочі і відчуває, що вона молодець. А раз вона вже взяла помідори і яблука, то тепер може купити і чипси», – говорить Єсауленко.

Крім того, на прилавках, на яких добре видно товар, зазвичай розміщують найдорожчі продукти.

Від зайвих покупок можуть врятувати походи в магазин виключно зі списком необхідного. Але і це часом не спрацьовує, тому що є акції та знижки. Вони змушують покупця переглянути свої плани і купити те, що він і не розраховував брати.

Фінансовий радник Любомир Остапів рекомендує дотримуватися кількох правил, щоб не витрачати зайві гроші:

мати список запланованих покупок; не йти в продуктовий магазин на голодний шлунок; не йти в магазин в поганому настрої; розглядати покупку продуктів не як метод боротьби зі стресом, а просто як необхідну для виживання дію. Серед дієвих порад є ще одна – брати з собою рівно стільки готівки, скільки необхідно на покупку продуктів зі списку.

Написать комментарий
💬 Последние комментарии
3 класса церковноприходской
Пока учителя с учениками батрачат на Пана Польского, бездомные зольдаты оккупировали их Школу и победили *рускава язика* прямо в зародыше... согласно закону, который подписал президент Владимир Зеленский - все убыточные Школы, Институты и Универы пора закрывать нах ( как институт благородных девц в Смольном при Ленине) и на их месте открывать солдатские казармы, публичные дома и казино , передает «Районка»
Петров и Боширов
Путин отравил президента Кравчука боевым ядом *Новичок*, У Кравчука подтвердили его тяжелое состояние и похмельный синдром. Родственники и друзья уже приступили к дерибану его наследства - всего нажитого *непосильным* трудом
е
про тупость тебе бы промолчать...
Лена
Сколько денег на эту мразь сейчас тратят!!!!! Зайдите в детскую онкологию твари!!!!! Этому чму 87 лет. Пусть дохнет — это естественно в этом возрасте!!!!!!!! Помогите лучше этими деньгами детям суки!!!!!
Злочынна панда
А, ещё они размножали окраинцев, чтобы те вкалывали. До 52 миллионов довели поголовье
Аа
Весело тут у вас))
Оззи
Если коротко - приедут одни пидоры.