Купівельні настрої українців змінилися - гроші "летять" через інтернет
Экономикаnews.finance.ua24 августа 2020

Купівельні настрої українців змінилися - гроші "летять" через інтернет

Твердження про те, що “життя після карантину вже не буде колишнім”, – стало фактично девізом для багатьох жителів не тільки України, а й інших країн, в яких були введені жорсткі протипандемічні заходи. Карантин в Україні та багатомісячний локдаун вніс занадто багато змін у звичний устій життя людей. Змінилися і звички українських покупців, які тепер замість путівок і квитків купують велосипеди, а доставка будь-якої продукції стала чи не топ-запитом в суспільстві.

Ми розпитали представників найбільших ритейлів в Україні про те, які товари і послуги були популярні минулого літа, а які – зараз. Виявилося, що набагато частіше стали купувати товари для відпочинку на природі (складані стільці, намети, рибальські снасті, садові столи, гамаки), а ось рідше стали замовляти портативні колонки, навушники, дорожні сумки і рюкзаки.

За даними маркетплейсу Prom.ua, цього літа майже в 4 рази зріс попит на такі товари, як складані стільці і столи, а також скейтборди і роллерсерфи.

“У країні набирає популярності внутрішній туризм. Також багато хто переїхав на дачу. В результаті онлайн купують все для дачі, саду, риболовлі та походів або виїздів на природу. Найбільше замовляють тенти і намети. На них витрачають близько 1,3 тис. грн. Потім обирають садові або складані столи, стільці (760-880 грн), гамаки (400 грн) і поливальні шланги (410 грн). На вудки, спінінги витрачають близько 590 грн, на рибальські снасті — 450 грн, що в 2,5 разу більше, ніж минулого року. У порівнянні з минулим роком, влітку 2020-го українці витрачають на 12-17% менше на товари для дачі та відпочинку”, – говорить Лілія Овчиннікова, керівник пресслужби Prom.ua.

Для дітей замовляють батути, скейтборди і роллерсерфи. В середньому на батути витрачають 5 тис. грн, а на скейтборди і роллерсерфи – 520 грн.

Техніку купують трохи менше, але деякі товари впевнено тримаються в топі. В основному замовляють смарт-годинники і фітнес-браслети, а ось портативні колонки і навушники цього літа стали купувати рідше. Так, якщо влітку 2019 року на порталі було 29 тис. замовлень навушників і гарнітур, то цього літа їх всього 19,9 тис., а кількість замовлень портативних колонок скоротилася з 11,3 тис. до 8 тис. грн.

Влітку люди почали відзначати свята. Через карантин весільний сезон стартував пізніше. Тому в інтернеті замовляли повітряні кулі та композиції з них, а також весільні аксесуари. Середній чек – 250 грн. Цікаво, що кількість замовлень повітряних куль за рік зросла з 3,5 тис. замовлень до 5,8 тис., а ось весільні аксесуари купували рідше – 4,1 тис. замовлень в 2019 році і 3,1 тис. замовлень влітку 2020 року.

Ігор Сироватко, керівник департаменту клієнтського сервісу OLX в Україні та Центральній Азії, каже, що, як і рік тому, у червні-липні 2020 року найбільший інтерес на платформі OLX у користувачів викликають автозапчастини та мобільні телефони. При цьому попит на ці товари за рік збільшився на 49% і 22% відповідно.

“Разом з попитом зросла і пропозиція. Оголошень із запчастинами для транспорту побільшало майже на 43%. Телефонів же від продавців цього року +14%, або майже 36 тис. оголошень. У рейтинг найцікавіших товарів влітку 2020 увірвалися і велотовари. Пропозиція зросла на 47%, а попит — на 69%. Серед оголошень, на які попит, навпаки, значно знизився, очікувано виявилися квитки, на які відгукнулися на 81% менше, ніж минулого літа. Інтерес користувачів некритично зменшився до деяких марок автомобіля”, – пояснює Сироватко.

Фахівці майданчика авторських товарів Crafta.ua відзначають, що в цілому попит на вироби українських майстрів зріс на 15% в порівнянні з минулим роком. Топ популярних виробів очолюють аксесуари: браслети і кулони, шкіряні гаманці і пояси, тканинні маски для обличчя. Прикраси найчастіше замовляють в бохо-стилі, з вставками з натурального каміння і вулканічною лавою.

Написать комментарий
💬 Последние комментарии
Жёлтый пикейный жилет
А что там Макрон, уже отказался от своего поста из-за протестов жёлтых жилетов? Или ему Ротшильд не велел?!
гость
Денежный поток все тоньше,вот и протестующих все меньше.А макароне лучше смотреть в свою тарелку и не лезть поучать других.
Лощёное рыло олигархата
И не только авиация, всё что было создано при СССР, за последние 30 лет разворовали, раздолбали и просрали. Но это же ДЕМО-КРАТИЯ (демонстрация власти бандоты). Вам демонстрируют - а вы смотрите, что получается. Вас учат, как лохов. Главное, чтобы до все дошло.
Обвал Тарифов
Лет 10 назад за коммуналку в Украине платили сущие копейки. Никто и не думал считать коммуналку серьёзной статьёй ежемесячных расходов. Сейчас это ОСНОВНЫЕ РАСХОДЫ в месяц, у большинства семей. Вот до чего доводит бандота при власти. Клептоскотократия - власть вороватых скотов.
Обвал Тарифов
В Европе очень дорого стоит вода, поэтому там смывают через раз, в порядке очереди к умывальнику. Но в Украине об этом стараются не говорить, иначе евроПЕЙСкий выбор будет выглядеть глупо.
Обвал Тарифов
Раньше перед каждым повышением тарифов бандота вешала на уши лапшу о грядущем повышении качества услуг. Теперь бандоте даже обещать стало лень. Все понимают, что обман - он и есть обман. Просто повышают, нахально залезая в карман честных людей. Ворьё и моральные уроды.
Обвал Тарифов
После распада СССР к власти пришло бандво (место которого - на зоне) и украло у честных людей 30 лет жизни! Нечего удивляться, что большинство народа живёт плохо. Потому что вся страна работает на кучку зажравшихся уголовников, которые всё разворовали и которым всё мало. Теперь время вернуть всё назад. Все украденные предприятия должны быть национализированы, а бандво (так называемые олигархи) - отправиться на зону, с полной конфискацией имущества, включая их детей и родственников. Вот тогда и вернутся низкие тарифы на коммуналку, бесплатное образование, медицина. И квартиры будут давать, а не отбирать рейдрасы, как сейчас. Это и есть политическая программа, с которой каждый нормальный человек должен идти в политику. Иначе ничего не изменится.