Экономикаkfund-media.com23 февр.

Найбільший український авіаперевізник розповів про плани розвитку на найближчі 4-5 років

Українська авіакомпанія «Міжнародні авіалінії України» (МАУ) розраховує впродовж найближчих чотирьох років збільшити обсяг пасажирських перевезень майже вдвічі – до 13,3 млн осіб за підсумками 2021 року. У 2017-му послугами авіаперевізника скористалися 6,9 млн пасажирів. Про це на прес-конференції ввечері в четвер, 22 лютого, заявив глава наглядової ради авіакомпанії Арон Майберг. За словами Майберга, протягом найближчих п’яти років МАУ планує відкрити 35 нових напрямків, у тому числі шість до кінця поточного року. 2018-й – Вінниця, Делі (Індія), Каїр (Єгипет), Копенгаген (Данія), Санья (Китай), Торонто (Канада); 2019-й – Миколаїв, Ашхабад (Туркменістан), Гамбург (Німеччина), Гомель (Білорусь), Ізмір (Туреччина), Лісабон (Португалія), Неаполь (Італія), Осло (Норвегія), Ташкент (Узбекистан), Шанхай (Китай); 2020-й – Ужгород, Бішкек (Киргизстан), Болонья (Італія), Гданськ (Польща), Гуанчжоу (Китай), Дублін (Ірландія), Майямі (США), Манчестер (Великобританія), Ель-Кувейт (Кувейт); 2021-й – Варна (Болгарія), Загреб (Хорватія), Сеул (Південна Корея), Таллінн (Естонія); 2022-й – Аддіс-Абеба (Ефіопія), Бейрут (Ліван), Белград (Сербія), Братислава (Словаччина), Чикаго (США), Шираз (Іран). МАУ планує за чотири роки збільшити свій флот з 34 до 74 літаків. 16 лютого в розпорядження авіакомпанії вже надійшов перший для України далекомагістральний літак Boeing 777-200ER, що вміщає 361 пасажира. До кінця року флот авіаперевізника поповнять ще три таких повітряних судна. Вони літатимуть на далекомагістральних рейсах до Нью-Йорка, Пекіна й Бангкока. Авіакомпанія має намір розширити штат на 60% – до 5 тис. осіб. Водночас кожен літак, навпаки, обслуговуватиме на 15% менше персоналу – в середньому 68 осіб. Найбільший український авіаперевізник продовжить розвивати свій хаб в аеропорту «Бориспіль». При цьому МАУ досі думає створити аналогічну базу в Західній Україні. «Ми продовжуємо уважно дивитися на Захід. Західний регіон України розвивається, там велика кількість населення, що часто літає, і на Захід нам важко возити його через Київ», – зазначив Арон Майберг. Він додав, що авіакомпанія поки що не створює базу у Львові через повільний розвиток внутрішнього ринку, а в Івано-Франківську – через проблеми з інфраструктурою місцевого аеропорту. Як ми писали раніше, МАУ обладнає нові далекомагістральні рейси платним Wi-Fi. Найбільша українська авіакомпанія також запустила чат-бота і сервіс управління бронюванням. Автор: Кирило Підберезний

💬 Последние комментарии
К полету готов
В действительности, человеку ничего не принадлежит кроме него самого. Это аксиома.
К полету готов
Маркс предупреждал, что его учение предназначено не для России, поскольку там даже не смог развится феодализм... Все верно говорит этот Клаус Шваб. Частная собственность является одним из человеческих предрассудков, то есть комплексом. Но это опять таки не для русских, а для развитого постиндустриального общества. Русским такого просто не понять.
ALWAS
Шановний, он Президент страны, избранник народа. Лучше не было. Что тогда о других говорить, о нас с Вами.....
ALWAS
А сколько не выявлено ? Ведь многие и к врачам обращаться боятся. Знают, что цель не лечить, а урвать. И уж если болезнь в лёгкой форме или бессимптомна..... А если нужно- выявят и мульён. Чтобы налякать народ.
Иеээх
А поговорка гласит: ворон ворону глаз не выклюет. Так что подождем.
Гость
Он считает!!!!! Он знает арифметику!!!!!! Это божественно!!!!!!!!!!!!!
Игбун Хохлов
На холопотамии осталось только 2 сорта сала: корейское "чу-жэ" и французское "вжэнэма". Есть еще Пеця Поросенко, но это собачатина пятой категории.