Экономикаagronews.ua13 февр.

Роман Лещенко ініціює зміни щодо ліцензування пального для аграріїв

nk_hauz/-mtn7p9grixxkay0tx7-.jpg

В Україні ініціюють зміни щодо ліцензування пального для аграріїв. Про це заявив міністр аграрної політики та продовольства України, Роман Лещенко.

Щодо ситуації, яка склалася у сфері державного контролю за обігом пального. В листопаді 2018 року Рада ухвалила закон, суть якого в тому, що підприємства, які зберігають та закуповують пальне, мають отримати ліцензії на таке зберігання. Аграрії, як одні з основних покупців пального, також були включені до цієї системи контролю.

Законом було передбачено обов’язок сільгоспвиробників до 1 березня 2020 року отримати ліцензію для зберігання пального для потреб власного споживання.

“Нажаль, за різних об’єктивних причин, зокрема технічних, а також слабкої комунікації між державною та бізнесом – значна кількість аграріїв не встигла отримати ліцензії до 1 березня 2020 року, а отримали їх пізніше. Розповсюдженість цього факту виявили контролюючі органи, розпочавши перевірки суб’єктів господарювання щодо дотримання норм законодавства щодо регулювання обігу пального”,- повідомив міністер.

У разі, якщо за первинними документами податкові органи бачать, що 1 березня 2020 року аграрій купував пальне, а ліцензія на зберігання була відсутня – вони трактують це як зберігання пального без наявності ліцензії, незалежно від того, чи є у аграрія ліцензія на момент перевірки, чи її нема.

Законом передбачена висока відповідальність – штраф 500 тисяч гривень за зберігання пального без ліцензії, або реалізацію пального за наявності ліцензії лише на зберігання пального для власних потреб.

“Аграрії надають численні скарги на інші складнощі та значну бюрократію, з якими вони стикаються під час проходження відповідних перевірок, а також необхідності надання великої кількості документів на запити податкових органів. Така ситуація не сприяє розвитку агропромислового комплексу”,- написав Роман Лещенко.

Роман Лещенко терміново ініціює створення робочої групи із залученням аграріїв та представників Мінфіну і Державної податкової служби для оперативного вирішення проблеми та знаходження компромісного варіанту виходу із кризової ситуації, що сталася у сфері державного контролю за обігом пального.

“Також я буду особисто наполягати на тому, щоб всім аграріям, котрі на момент перевірки отримали ліцензії, були скасовані штрафи за її несвоєчасне отримання. Крім того, вважаю за необхідне встановити нормативи витрат палива на гектар, при дотриманні яких документальні перевірки взагалі повинні бути скасовані”,- резюмував він.
💬 Последние комментарии
Кот
Бабульке Елизавете еще один хук в печень от очередного сыночка!!!Хорошо,что Филипп не дожил до этого позора...!
Кот
Вот и пришло"счастливое" время,что обещал Зельц...Долги только старые,новых уже не будет,но и новых денежных поступлений тоже не будет!!!Дог😛рызайте последний хрен без соли
Гiсть
Дристович здриснул... А шо, придурки уже не нужны?
кипчак
Глядя на девушек за спиной Эндрю, поневоле посочувствуешь. Не сразу вспомнишь и других великобританских красвиц. Все вырождается в их замкнутом пространстве. Осталось только прошлое и воспоминания о нем и о гадких выходках на мировой арене.
Житель
Почему дух юдо-большевизма вернулся через век в Украину под маской зелёных - наверное они недобили трезвый украинский народ.
ждем
пленки
кипчак
Не то что Шойгу не посетит Лондон, Лондон не посетили бы, если бы были умнее, ни Березовский, ни Скрипали, ни все остальные, кого там отправлили на вечный покой.