«Укрзалізницю» вкрай потрібно реформувати – нардеп
Экономикаglavcom.ua21 января 2021

«Укрзалізницю» вкрай потрібно реформувати – нардеп

«Укрзалізниця» має на балансі багато непрофільних активів, які завдають збитків державі

Реформування «Укрзалізниці» давно назріло, а новий її керівник налаштований його провести та підвищити ефективність діяльності компанії. Про таке заявив народний депутат, член комітету ВР з питань транспорту та інфраструктури Костянтин Бондарєв.

«Цей директор (керівник УЗ Володимир Жмак – ред.) з його командою рішуче налаштований на те, щоб рухатися вперед: щонайменше поділити цю компанію на різні компанії, зробити аудит і дати відповідь населенню, яка собівартість перевезень», – розповів Бондарєв.

За його словами, попередні керівники УЗ лише обіцяли провести реформування компанії, проте не зробили цього, а ситуація на залізниці з кожним роком погіршувалась.

«20 мільярдів гривень кожен рік заробляє «Укрзалізниця» на перевезенні вантажів. І саме таку ж цифру втрачає на пасажирських перевезеннях. Ви знаєте, скільки існує вокзалів, на яких люди не сідають на потяг, на електричку, не сплачують жодної копійки? А 95% колій вже зношено повністю, їх треба змінювати. Вщент добите господарство», – перелічив депутат.

Окрім того, він зазначив, що «Укрзалізниця» має на балансі багато непрофільних активів – санаторії, медичні установи, кар’єри – які також заганяють компанію у збитки. Тож, на думку Бондарєва, розподіл УЗ на окремі бізнеси давно назрів.

«На сьогодні вже всі розуміють, що треба розділити цю компанію. Одна компанія повинна обслуговувати колії і інфраструктуру, але інфраструктуру дійсну – вокзали, колії, потяги, ще щось. Інша повинна використовувати вагони і обіг вагонів. Хтось повинен перевозити вантажі, а хтось – пасажирів», – підсумував Бондарєв.

Нагадаємо, раніше глава «Укрзалізниці» Володимир Жмак повідомив, що у 2021 році УЗ буде розділена на 4 компанії (вантажоперевезення, пасажирські перевезення, інфраструктура та виробництво), а непрофільні активи (медзаклади, санаторії, спортивні споруди) будуть виставлені на продаж або передані у концесію.

Окрім того, за його словами, УЗ планує інвестувати в оновлення рухомого складу компанії і залізничну інфраструктуру 25 млрд гривень.

Написать комментарий
💬 Последние комментарии
nn
)))
Елена
Дело в том что в руководстве России сидят такие вот роджеры,не такие как этот,это так,старший куда пошлют,гавкать там на оппонентов, разгонять краснопузых,а те что с сотнями миллионов и миллиардеюы имеют,вот они и есть слабость России,они в любой момент предадут, простые русские Вани не предадут Родину,а роджеры продадут, история этому всегда учила,они и есть иуды.Америка с нами.
Игбун Хохлов
В 2014 году Хамерика пыталась свергнуть Асада. Асад обратился за помощью к России. Хамерика осталась в жопе. В 2018 году Хамерика пыталась свергнуть Мадуро. Мадуро обратился за помощью к России. Хамерика осталась в жопе. В 2020 году Хамерика пыталась свергнуть Лукашенко. Лукашенко обратился за помощью к России. Хамерика осталась в жопе. Вывод: Хамерика - глист.
Елена
У американских ВВС и ВМС несравненно больше и самолётов транспортных и кораблей ,с транспортными кораблями,плюс базы и порты обеспечения везде,тут уж и спорить нечего,в разности потенциалов.дурачина ты простофиля.и мерзавец.
Луна-2
Америке с Россией не дружить. Америке с Россией нужно жить . американцам нас не победить У них запасов может не хватить...
Весёлый Роджер
И тут ты мудак Шмуля, просто русофобный обсерун мудак! Больше не назовешь тебя НИКАК!!! Россия за две недели перебросила 170 000 тыс. солдат с техникой и танками на 7000км!!! А твои "передовые" пиндосы- ОДНУ дивизию везли по Европе целый месяц. Ось воно як, ты всосал пердун мудак?!
Елена
Та Америка,та, Россия не союз,так,тень блеклая,а Америка та ещё сила.