Вакуумована солодка кукурудза підкорює український ринок

15.03.2019 19:36 agro-business.com.ua
Минулого року компанія «Садкорн» запропонувала одеситам абсолютно новий продукт - вакуумовані качани кукурудзи.

У 2019 році така кукурудза буде продаватися по всій Україні, пише Agroportal.

«Я просто повірив у цей продукт. Важливо й те, що при його вирощуванні використовується мінімум хімії, кукурудза обробляється по листу тоді, коли препарати вже не можуть проникнути безпосередньо в початок. Ми продаємо кукурудзу під своєю торговою маркою - «Пан Садівник», гарантуючи якість і безпеку, наш товар без побоювання беруть і ресторани, і супермаркети», - розповідає Степан Садовник.

Як зазначає Садовник, «Садкорн» вирощує кукурудзу на площі близько 100 га. Щоб наситити ринок протягом усього сезону, компанія робить до 30 посівів і також поступово збирає урожай.

«Ми продовжуємо здійснювати піддослідні посіви всіх гібридів основних компаній, які торгують посадковим матеріалом, щоб вибрати найоптимальніший сорт. З 30-40 сортів вибрав тільки 2-3, які здатні дати однорідну продукцію високої якості: початок має приємний вигляд, вишуканий смак, консистенція зерна така, що воно легко відстає від стрижня і не прилипає до зубів. Крім того, кукурудза відібраних сортів дозріває одночасно, а її початки перебувають на одній висоті в рослині», - зауважив фермер.


За словами Садовника, ідеальний смак кукурудзи визначається не за кількістю цукру в ній, а за співвідношенням мікроелементів, соковитістю та ароматом.

Відзначається, що спочатку «Садкорн» вирощував кукурудзу для свіжого ринку - пляжі, супермаркети. Потім з’явилася ідея продавати кукурудзу протягом всього року - заморожували цілі качани та продавали взимку. Щоб кукурудза не втратила свої смакові якості, її піддавали шоковому заморожуванню, а це серйозні витрати. Вакуумовану кукурудзу фермер вперше побачив на плодоовочевій виставці за кордоном, і ця ідея захопила, але відразу реалізувати її не вдалося.

«Якби три роки тому мені сказали, що у мене буде дороге обладнання, яке дозволить зробити свій продукт, я би поставився до цього скептично. Допоміг Український проект бізнес-розвитку плодоовочівництва, який надав зустрічний грант на придбання вакуумної машини, термоформерів, проект дав можливість обмінюватися знаннями, планами, спілкуватися з іншими людьми, які теж просувають свої нові продукти, допоміг відчути, що я не один такий авантюрист і фанатик своєї справи в цьому світі», - поділився Садовник.


Він зауважив, що близько 50% виробленої кукурудзи «Садкорн» має намір поставляти на свіжий ринок, іншу половину врожаю - вакуумувати та пропонувати на зовнішньому ринку. Продукцію торгової марки «Пан Садівник» планує поставляти не тільки на ринок України, а й до країн Прибалтики, Білорусі, Ізраїлю, Польщі.

Садовник бачить перспективи і у виробництві інших вакуумованих продуктів та планує розширювати асортимент. В умовах сучасного ритму життя - очищені овочі, що довго зберігають свіжість, цікавлять не тільки HoReCa, а й зайнятих людей, що хочуть економити час на приготуванні їжі.

Комментарии

Добавить комментарий