Відмова Укрзалізниці від графікових перевезень вдарить по аграрному експорту
Экономикаagronews.ua21 сентября 2020

Відмова Укрзалізниці від графікових перевезень вдарить по аграрному експорту

Відмова Укрзалізниці від графікових перевезень в пік агросезону може зірвати експортні зобов’язання виробників та України в цілому.

Видання нагадує, з 18 вересня Укрзалізниця припиняє дію договору про перевезення вантажів за розкладом руху маршрутних поїздів. Причиною стало розслідування АМКУ за скаргою найбільших металургійних компаній. АМКУ визнав графікові перевезення такими, що створюють нерівні умови для власників вантажів.

При звичайних перевезеннях відправник не може впливати на терміни доставки і обслуговується в порядку черги. Це спровокувало дефіцит вагонів в розпал сезону, який припадає на 4 квартал.

У минулому році УЗ запропонувала перевезення за фіксованим графіком. Нова послуга принесла компанії додатково близько 207 млн ​​грн прибутку і істотно прискорила відправку вантажів. Рух за розкладом маршрутних поїздів відповідає концепції точної залізниці (Precision Scheduled Railroading), яку впроваджують залізниці світу, зокрема США і Канади.

За підсумками жовтня-грудня 2019 року, в Україні частка графікових перевезень в загальному обсязі транспортування зерна склала 37%. При цьому частка маршрутизації зернових в країнах-конкурентах досягає 70%.

– У порівнянні з розвиненими країнами рівень маршрутизації в Україні дуже низький. Через це виробники програють конкуренцію на глобальному ринку в швидкості і вартості перевезень. У цьому контексті відмова від графікових перевезень – алогічне і антинаукове рішення, – повідомляє видання.

У минулому маркетинговому році графікові перевезення підвищили прогнозованість використання рухомого складу, скоротили дефіцит вагонів і в цілому позитивно позначилися на пропускній здатності залізниці. Зараз же АМКУ поставив під загрозу перевезення і змушує виробників в розпал сезону в екстреному порядку диверсифікувати логістику.

Розслідування АМКУ і вимушене рішення Укрзалізниці може привести до зриву експортних поставок України, що негативно позначиться на всій економіці, пише 24 канал.

АПК – ключовий відправник вантажів залізницею. Частка аграрного експорту в усіх валютних надходженнях в країну складає 40%. У минулому році Україна посіла друге місце в світі з експорту зернових ($ 9,6 млрд). Подальше зростання стримується обмеженнями в надійному, швидкому і точному транспортуванні продукції до морських портів.

Написать комментарий
💬 Последние комментарии
е
Елена, АМЕРИКАНСКИЕ СМИ признали превосходство России... в очередной раз
777
Народу нужны честные и порядочные профессионалы,а не собачьи парикмахеры во главе с игроками на рояле со спущенными штанами
е
статьи прочитал, а мозги увы не включил... и раз такой патриот, то напиши сейчас тоже самое на мове... не сможешь ведь...
анархист
ну и кому твой высер нужен
ЖидПархато-Пейсатый
От мёртвого осла длинные уши мовнодефектифные... .
Немо
Опять старая песня :всех зарэжим,всех перережим...Кого зарежим,кого перекроем ?Ножечек то маленький : первый номер всего...) Понятно ,что тут выход один ( эффективный сбор существующей воды).У вас там воды вокруг залейся ( два моря ) причем не сильно соленых.Сравните с тем же Персидским заливом и аравийским полуостровом , а они решают проблему.Во первых исбыточное количество опреснительные станций ( нефиг искать воду на луне ищите под носом) ,пусть пиндосы ищут ,тратятся потом хвастаться начнут и все сами разболтают где чего лежит.Второй источник -горы ...100 процентов что там есть подземные резервуары с огромными запасами воды.Начинайте сканировать земные горы а не мертвую Венеру.Ну и озадачиться сбросом рек в море- сейчас это дорогое удовольствие ( воду надо перехватывать)...И да шары больше не будет поэтому на качественной воде надо учиться зарабатывать а заработанное пускать на новые источники ее восполнения.Беречь воду надо,леса сажать вокруг,застройку ближе 300 метрам запрещать.
бандерос
Точно
Авторские статьи