Экономикаagravery.com3 нояб.

Залізничні перевезення дозволяють аграріям зекономити на доставці імпортних добрив

nk_hauz/smR65-F7R.jpeg

Доставка добрив з ЄС за допомогою залізничного транспорту через термінал MOST LT дозволяє значно зменшити затрати на добрива. «Логістичний термінал MOST LT, потужності якого розміщені біля станції Мостиська-II, Львівської залізниці, приймає, перевантажує та зберігає різні групи вантажів, зокрема мінеральні добрива, що надає агропромисловому бізнесу додаткові переваги, а саме: зниження вартості перевезень та митного оформлення при значно швидшій доставці та обробці вантажу», — йдеться у повідомленні. Якщо у 2020 році, на базі MOST LT було перевантажено 12 тис. тонн, то з початку 2021 року термінал обробив вже більш як 70 тис. тонн, а на 2022 рік заплановано перевалити понад 120 тис. тонн добрив. «Цього року, в сезон, термінал відвантажував клієнтам по тисячі тонн добрив щодня. Протягом серпня було прийнято понад 15 тис. тонн імпортних добрив, які прибували у вагонах європейської залізничної колії, і одразу перевантажувалися в українські вагони та автомобілі для доставки клієнтам територією України, або ж були вивантажені на склади для подальшого зберігання. Потужності терміналу дозволяють зберігати 14 тис. тонн добрив одночасно», — додають у компанії. Крім того, перевезення мінеральних добрив залізничним транспортом надає й економічні переваги. Один вантажний потяг з 30 вагонів доставляє 1,44 тис. тонн добрив за раз. Для перевезення такої ж кількості добрив автотранспортом необхідно задіяти 67 вантажівок. Термін доставки залізницею з польського міста Щецин в Україну становить 3−4 доби, а для перевезення вантажівками такої ж кількості добрив знадобилось би значно більше часу й енерговитрат, що пов’язано з пошуком необхідної кількості вантажівок, незадовільною ситуацією з дозволами на міжнародні перевезення та чергами при перетині кордону. «Суттєвою є різниця й у вартості перевезення мінеральних добрив зі станції Щецин до станції Мостиська II: залізницею — 30 €/т, в той час, як при доставці автотранспортом вартість доставки за тонну виходить значно вищою — 46,3 €/т. Окрім того, для пропуску вантажу через митний кордон України при доставці залізницею необхідно оформити лише одну митну декларацію на весь потяг, а у випадку з автомобільними перевезеннями окрема митна декларація оформлюється на кожен транспортний засіб, що також впливає на собівартість добрив», — пояснюють у терміналі. Таким чином, завдяки великій вантажності потягів можна істотно зменшити витрати й час на перевезення добрив та інших великих партій вантажів. Нагадаємо, ВАР закликала владу втрутитися в ситуацію з блокуванням митницею сировини для виробництва добрив.

💬 Последние комментарии
Серж
Собака лает, караван идёт!!!
Луна -2
Но зато у твоей Европы и этого нет А чем же торгует Украина ?-ЕСЛИ ТАМ ВСЕ ПО КВОТЕ ?-подсолнечное масло и лес кругляк - и это все .По сравнению с Украиной Россия выглядит богачкой -даже если из перечисленных тобой товаров - но она торгует еще и кроме этого кое -чем .Например космическими кораблями -за место в корабле иностранцам надо выложить немалую сумму . Кроме того Россия потеснила Украину в сельском хозяйстве - КАРТОФЕЛЬ,пшеница ,лук сахар - виноград - это все Украина закупает в том числе и у России через Белоруссию Также как электроэнергию .Лукашенко пока молчит а наложит санкции на Украину - и все -"прощай моя любимая,ты мне не очень -то нужна.Попользуюсь тобою я до следующего дня".
Луна -2
очень знакомое выражение оставляемое вами в конце предложения"хе". Вот сижу и думаю у кого же я его раньше -то видела и вспомнила "Оу !Это же любимое выражение нашей самоЙ ВУМНОЙ И КРАСИВОЙ МЛАДОЙ Леночки -Даешь вторую ЕЛЕНУ!!!"-Да вы же однояйцевые близнецы - ера и елена ,как зорян и шкиряк
Луна -2
Роджер -если я так понимаю насчет еры .- привет - ты оказывается был прав - Опять же прав ...
Елена
Больше то на внешний рынок российским двигателям прогресса нечего,ну нечего,газ ,нефиь,металлы ,лес, продукты питания ,и то в виде зерна ,ох и далеко ушли от советских голош,прямо сверхтехнологические индустрии так и развились,так и развились,да козлоослик?так ? ответ не нужен, Путин которому ты вылизывал всё, думаешь не помню,на другое не способен, Ельцин абы кого приемником не поставит,вот он и бдит состояние российских роджеров,нет так?ну заставил их трохи делится, сказал не поделитесь, заберут всё и у меня власть и у вас ваши нефтегазовые предприятия и вышки,вот пришлось роджерам скрипя сердце поделится, потому что или народ всё заберёт или иностранные роджеры,так и живут,а ты им верно служишь,не понимая,что в случае чего первый под танки или на растерзание будешь кинут, дурачок.
Луна -2
Ну останется Европа без газа -в чем проблем для России ?Да ни в чем .Наступят холода и Европа опять будет закупать газ у России?-Будет даже несмотря на санкции .А России проблем нет -у нее есть еще "Сила Сибири" идущая на Китай
Елена
Парубий ,ТаняЧорновол и Виталик твой уровень козлоослик,ты не аыше их.