Обществоukr.mediaJun 30

10 прийомів офіціантів, про які мало хто знає

Розповімо про основні хитрощі офіціантів.

nk_hauz/-mdr5carmqcpzswkcivl.jpg

У кожній сфері є свої секрети і хитрощі. Є такі хитрощі і у більшості офіціантів. Деякі з них змушують вас купувати непотрібні напої, інші вмовляють вас замовити блюдо, яке ви не збиралися пробувати, а треті роблять все, щоб ви заплатили більше чайових. Розповімо про основні хитрощі офіціантів, інформує Ukr.Media.

У офіціантів багато хитрощів, які змусять вас купувати зайві напої і платити великі чайові.

Виверт № 1. Не все те "заброньовано", що здається заброньованим

Напевно, ви помічали, що на найбільших столах в ресторані зазвичай стоїть табличка «Бронь». Але не завжди вони дійсно зайняті. Просто персонал розраховує посадити за них велику компанію, а табличку ставить, щоб такий столик випадково не зайняла якась парочка.

Виверт № 2. "Золоті столики".

Кафе може бути абсолютно порожнім, але при цьому хостес запропонує вам найбільш незручний столик біля входу. Дивного в цьому нічого немає. Так персонал хоче створити видимість великої кількості відвідувачів. Згідно з цим же правилом відвідувачів, які добре одягнені і відмінно виглядають, посадять на веранді, біля великого вікна або в центрі залу. Так заклад виглядатиме більш виграшно.

Виверт № 3. Безкоштовні закуски.

У багатьох ресторанах пропонують безкоштовні закуски. Здається, що це просто маркетинговий хід. Це не зовсім так. Закуски, які зазвичай подають, досить солоні, і викликають спрагу. Тому маленька закусочка здатна значно збільшити рахунок після додавання в нього кави та інших напоїв. Також офіціант може принести коктейль або десерт в подарунок. У цьому разі він, швидше за все, або сподівається, що ви затримаєтеся і замовите щось ще, або чекає великих чайових.

Також офіціант може запропонувати взяти кошик з хлібом. Насправді, він піклується лише про те, щоб ви не обурювалися. Найімовірніше на кухні дуже багато роботи, і ваше замовлення буде готове не скоро.

Виверт № 4. Не вірте рекомендаціям.

Іноді буває, що офіціант дуже активно намагається вам щось запропонувати. Звичайно, він при цьому переслідує якісь свої цілі. По-перше, він міг переплутати замовлення, і тепер намагається терміново продати блюдо, яке ніхто не замовляв. По-друге, у ресторану може бути контракт з певною фірмою, і офіціант отримує бонуси за продаж певних продуктів. Ще офіціанти всіма силами можуть намагатися продати продукти, термін придатності яких закінчується.

Виверт № 5. Приємні доповнення до рахунку.

Офіціант може покласти в папку з рахунком маленьку шоколадку або жувальну гумку. Здавалося б, просто приємне доповнення. Але, насправді, офіціант просто розраховує на збільшені чайові.

Виверт № 6. "Закрите питання".

Незалежно від статусу закладу, правилом «закрите питання» користуються практично скрізь. Якщо ви ще не встигли спитати про напій, офіціант може задати питання в лоб: "Вам яке вино — червоне або біле?». Відмовитися від пляшечки буде незручно.

Виверт № 7. Дорогий напій називають найостаннішим.

Особливо актуальний цей прийом для французьких ресторанів. Якщо ви не розбираєтеся в назвах вин, можна сильно постраждати. Офіціант вимовляє наявні вина як скоромовку і чітко вимовляє тільки останній напій. Щоб не потрапити в дурне становище, ви назвете останнє вино. А воно виявиться найдорожчим.

Виверт № 8. Роблять все, щоб ви більше пили.

Якщо ви замовили пляшечку вина, то дуже швидко можете помітити, що офіціант підливає його буквально після кожного ковтка. Він намагається зробити все, щоб ви допили свій напій раніше, ніж закінчиться їжа. Він розраховує, що ви обов'язково замовите другу пляшку, щоб вина вистачило до кінця трапези.

А якщо за столиком знаходиться парочка, то в хід йде знайоме правило «закритого питання». Коли в першій пляшці залишиться менше половини напою, офіціант може запитати: "другу пляшечку вам відкрити зараз або подати до гарячого?». Навряд чи в цій ситуації кавалер зможе відмовитися від напою, який він замовляти не збирався.

Виверт № 9. Підміна дорогого алкоголю.

Алкоголь в ресторані і барі продається в двох варіантах — оригінальному для звичайного продажу і як хаус-позиції. Останні використовують виключно для складання коктейлів. Вони ніколи не коштують дорого. Якщо за столиком сидить велика компанія, яка постійно просить оновити графин, є ймовірність, що замість дорогого і елітного віскі в графин наллють таку хаус-позицію. Кращим варіантом буде просити, щоб алкоголь в графин наливали при вас.

Виверт № 10. Довгий рахунок з неврахованими позиціями.

Велика і нетвереза компанія-знахідка для офіціантів. Рахунок після таких посиденьок містить дуже багато позицій. І тому в нього легко вбити 10 порцій крилець замість 8 або 6 коктейлів замість 5. Далеко не всі будуть звіряти свій рахунок, а це варто робити обов'язково.

Є й інші моменти, про які потрібно знати. Як відомо, пиво дає велику піну. І якщо воно відстоїться, напою в келиху буде менше заявлених 0,5 літра. У цьому разі ви маєте право вимагати доливання. І офіціант не має права відмовити. Те ж стосується і напоїв з льодом. Офіціанти зобов'язані подавати коктейлі в келихах більшого обсягу, щоб ви платили тільки за сам алкогольний напій.

Будьте уважні і не дайте себе обхитрити!