Чорнобиль стає брендом – в Україні вперше створено логотип зони відчуження
Обществоwww.golos.com.ua7 дней назад

Чорнобиль стає брендом – в Україні вперше створено логотип зони відчуження

За майже 35 років Чорнобиль перетворився з міста майбутнього на місце пам’яті. Весь цей час він нагадував, яка насправді ціна людської помилки.

«Сьогодні ми впевнені, зона відчуження має нести не лише спогади про страшну катастрофу, яка розділила світ на до і після. Вона має стати туристичним магнітом з місцями пам’яті та унікальною культурною спадщиною. Місцем, побачити і відчути яке, має кожен. Світ невпинно змінюється і Чорнобиль має змінюватися разом із ним», - заявив перший заступник Міністра захисту довкілля та природних ресурсів України Богдан Боруховський.

Щороку зона відчуження приваблює десятки тисяч туристів. До того ж, Чорнобиль є частиною проекту, що реалізується за підтримки Офісу Президента України – «Магніти України». Тому важливо аби ці території асоціювалися з певним візуальним брендом, який сприятиме популяризації зони відчуження не лише в Україні, а й за її межами.

«Чорнобиль вже став своєрідним магнітом і елементом,  який притягує. Все більше людей їдуть до України саме заради цієї локації, тому що вона унікальна», – повідомила  Мар’яна Олеськів, голова Державного агентства розвитку туризму.

Аби розвивати туристичний потенціал Чорнобиля та популяризувати зону відчуження  за межами України – необхідні нові візуальні рішення. Тому, креативна агенція «Banda», за підтримки Офісу Президента України, Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України, Державного агентства з управління зоною відчуження та Державного агентства розвитку туризму півтора роки працювала над створенням нового бренду Чорнобиля.

«Одного разу ми з banda поїхали на екскурсію до Чорнобильської зони. Міста, що поступово зникають, справили на нас сильне враження. І нам захотілося розповісти про них усім, щоб якомога більше людей встигли побачити все наживо. Ми почали спілкуватися з керівництвом зони, і виявилося, що вони саме хотіли оновити стиль Чорнобиля. Тож більше року тому ми почали розробляти новий брендинг зони та створили логотип, що зникає. Ця ідея точніше за інші передавала ситуацію з поступовим зникненням міст зони відчуження, тому вона й стала фінальною. А далі почався карантин, і розповідати про оновлений стиль було, як то кажуть, не на часі. До того ж, ніхто з охочих не зміг би поїхати до Чорнобиля через карантинні обмеження. Зараз Чорнобиль знову відкритий для туристів, тож ми нарешті ділимося результатом нашої співпраці», – розповідають у «Banda».

За основу логотипу взято форму поверхні реактора, з якого все почалося. Це відправна точка існування лого. З кожним роком зображення змінюватиметься, аж поки поступово не зникне назавжди. Кінцева точка існування лого – 2064 рік, коли 1–ий, 2–ий та 3–ій енергоблоки Чорнобильської електростанції буде повністю виведено з експлуатації. Ця подія закриває цей цикл історії зони відчуження та відкриває простір для нового, зокрема інших візуальних рішень.

«Ми дуже раді, що сьогодні Чорнобиль отримав свій унікальний бренд. Ми впевнені, що він допоможе у комунікації та візуальному сприйнятті важливих для зони відчуження трансформації. Це стосується і туризму, і безпеки, і інновацій, та іншої діяльності. Щиро вдячні креативній агенції «Banda» та всім залученим за блискавичну роботу!», - наголосив заступник Голови ДАЗВ Максим Шевчук.

Написать комментарий