McDonald’s і Starbucks тестують багаторазові стаканчики з QR-кодами
Обществоiod.media26 февраля 2020

McDonald’s і Starbucks тестують багаторазові стаканчики з QR-кодами

Їх можна буде відстежувати, збирати, очищувати та використовувати повторно.

Мережі McDonald’s та Starbucks  запустили пілотну програму з використання "розумних" багаторазових стаканчиків у кав’ярнях Сан-Франциско та Пало-Альто в Каліфорнії, повідомляє hmarochos.kiev.ua. Моделі оснащені RFID-чіпами або QR-кодами для відстеження.

Ідея полягає в тому, щоб створити систему, завдяки якій стаканчики могли б повторно використовуватися. Відтак буде запущений процес їхнього повторного збору, очищення і перерозподілу. А цифрове відстеження  допоможе визначити локації, де покупці не повертають стаканчики. В таких місцях компанії встановлять більше пунктів для їхнього збору.

Тестувати чашки з QR-кодом у Каліфорнії почали вже цього тижня. Покупці повинні будуть сканувати код щоразу, як братимуть стаканчик в кав’ярні, а потім – коли викидатимуть його.

Компанії також мають намір випробувати нові одноразові стаканчики, які потім компостуватимуть та перероблятимуть.

Написать комментарий