Обществоwww.ukrinform.ua28 нояб.

Міносвіти підтримує публічний діалог про цифрову інклюзію

nk_hauz/-mnaosv8t7ockpcmvsdc.jpg

Міністерство освіти і науки розробило проєкт порядку забезпечення допоміжними засобами для навчання осіб з ООП у закладах та установах освіти.

Про це повідомив заступник міністра освіти та науки Артур Селецький під час пресконференції «Цифрова інклюзія: роль технологій у соціальній інтеграції людей з розладами спектра аутизму і порушеннями мовлення» в Укрінформі.

Головною темою заходу стала презентація ініціативи щодо об’єднання зусиль на національному рівні широкого кола учасників.

«Завдяки сучасним технологіям сьогодні існує багато способів, як можна допомогти здобувачам освіти з особливими освітніми потребами (ООП) адаптуватися до викликів та проблем, пов’язаних з їхнім станом: спілкуватися, навчатися, розвивати таланти та повноцінно жити. МОН вже розроблено проєкт порядку забезпечення допоміжними засобами для навчання осіб з ООП у закладах та установах освіти, а також проєкт наказу, яким передбачено включення до типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку осіб з ООП (зокрема осіб з розладами аутичного спектра), призначених для забезпечення альтернативної та додаткової комунікації», – зазначив Селецький.

На пресконференції йшлося також про роль цифрових технологій у проєктах соціального партнерства бізнесу, експертної спільноти, державних інституцій, громадських організацій для підтримки ментального здоров’я протягом всього життя.

«Підтримка не тільки дітей, але й дорослих із порушенням спектра аутизму, є дуже важливою. Діти з такими розладами мають доступ до освіти до 18 років, а що ж далі? Питання соціального підприємництва є досить актуальним у цьому напрямі, бо найкращий спосіб захисту таких людей та забезпечення їхньої інтеграції в суспільство – через залучення на виробництво», – наголосив Сергій Ніжинський, радник віцепрем’єра з питань міжурядової комісії Україна-Китай.

Крім того, учасники заходу обговорили такі питання як створення єдиного шаблону електронних вебресурсів для людей з ООП та його подальше впровадження; роль університетів у становленні інклюзивного навчання у вищій освіті, зокрема залучення студентів до соціального супроводу та формування недискримінаційного суспільства; дистанційні послуги у сфері освіти та основні інструменти інклюзивного навчання.

💬 Последние комментарии
Елена
Ио не я писала
Елена
Американская военная мощь,плюс экономика Запада , её научно-технический , финансовый, людские потенциалы.
Елена
Там измором американцев выжили, хотелось им остаться жить в средневековье,пусть живут.
гость
Техас был немецкой колонией в той ещё индейской Америке.
Гость
Половину армии пригнали ? Это диверсия ! Их там всех разом и накроют ….
Весёлый Роджер
Серж вы постоянно недоговариваете вашу фразу... Там же сразу писли - "Етить-молотить!!!" идэ "Эб.ть копать!!!" - що будэ скоро весьма актуально для xoxлoвермахта.
Весёлый Роджер
Не пиСди МРАЗЬ Шмуля продажная! Ты был за пиндосные прививки от Джонсона & Джонсона. Таки, а ведь ых як и бананив, вид панов пиндосов - НЫМА!!! ЭЙ ТВАРЬ - НЫМА!!! Як у тоби и ума!!! Пердун ты проклятый, шизик лысыватый! «Елена -27 июня 2020 - Много, очень много масок, самолёт целый,большой доставил, …нужные медицинские препараты и средства всякие приборы,там инвентарь ,всякое такое . всё доставили и ИВЛ Америка людям посылает,кому надо…» «Елена -29 июня 2020- Болезнь.ха.А Украина все равно идёт в Европу…» Хоть и мает нищебродную *опу! Да Шмуля, а ты переходи по этим ссылкам, там про тебя усё!