На рішення про покупки більше впливає «сарафанне радіо», а не соцмережі — дослідження
Обществоms.detector.media29 января 2020

На рішення про покупки більше впливає «сарафанне радіо», а не соцмережі — дослідження

Нове дослідження показало, що на рішення людей про купівлю товарів більше впливає «сарафанне радіо», а не соціальні мережі.

Про це пише MMR з посиланням на дані опитування «Реальне життя проти цифрового життя» [Real Life vs. Digital Life] глобальної компанії з маркетингових досліджень Nielsen.

Опитування показало, що 93 % споживачів досі воліють обмінюватися досвідом взаємодії з брендом або запитувати рекомендації у живому спілкуванні, а не в інтернеті (89 %).

Дослідники зазначають, що словесне спілкування або розмова в реальному житті мають сильніший вплив на свідомість споживачів, а тому і на на їхні рішення щодо покупки. Більше половини респондентів (58 %) підтвердили, що довіряють «сарафанному радіо» (проти 46 %, які довіряють соціальним медіа). А 71 % вказали, що на їхні купівельні рішення впливає живе спілкування з людьми.

Також у країнах, де чисельно переважає старше покоління (приміром, Австралія, Німеччина і Південна Корея) більшість споживачів радше обговорюватимуть бренди при особистій зустрічі, аніж поститимуть свої думки онлайн. Хоча в Індонезії і Таїланді навпаки: споживачі воліють постити свої враження про бренд в інтернеті.

Дослідження виявило, що люди більше довіряють рекламі в газетах, ніж в інтернеті. Індекс співвідношення рівнів довіри та використання для газет становить 240, зовнішньої реклами/ білбордів — 178, журналів — 162, в той час як для інтернету/ цифрових медіа цей показник значно нижчий — 78. Міленіали — найбільш лояльна аудиторія для всіх каналів.

«Ймовірно, вищий рівень довіри до телереклами пов'язаний із тим, що якість  цифрової комунікації розвивається не так швидко. Фейкові новини, шахрайство, витоки персональних даних — споживачі вже так багато разів на цьому «обпікалися», що довіряють не всій інформації, поширюваній через нові медіа», — вважає Тетяна Шевченко, керівник відділу досліджень споживачів та покупців Nielsen Україна та Білорусь. 

Вона зазначила, що за результатами репрезентативного дослідження Digital Consumer Survey Ukraine 2018, в якому взяли участь активні користувачі мережі інтернет, 70% опитаних вказали на те, що вони в більший мірі довіряють телевізійній рекламі, в той час як онлайн рекламі більше довіряє лише 30% користувачів. Проте, коли мова заходить про покупку товару, вплив онлайн та традиційних медіа (ТБ) однаковий.

Мотиви використання цифрових медіа у різних регіонах варіюються, але в основному споживачі шукають рекомендації (46%), читають щось цікаве в інтернеті (42%) або діляться досвідом (38%). Більшість споживачів висловлюють власну думку у реальному житті тому, що вони бажають поділитися досвідом (45%), розповісти про ексклюзивні знижки й пропозиції (42%) та порекомендувати хороші товари (42%). 

Нагадаємо, раніше MediaSapiens писав, що Україна обігнала Росію у рейтингу найдешевшого інтернету. Про це повідомили у дослідженні британська консалтингова фірма BDRC Continental  і провайдер Cable.co.uk.

1 комментарий

Написать комментарий
  • ГоСтЬ
    29 января 2020
    Вот администратор сайта! Как были стёрты мои комментарии, в которых не было матов и оскорблений, но аналогичные ответы на оскорбления в мой адрес, которые ты не убрал, так пусть , за-ради Вселенской Справедливости, из твоей жизни и жизни твоих детей и внуков с правнуками исчезнет справедливость и счастье, вместе со здоровьем как на физическом уровне, так и на -психическом! Да будь ты и твои потомки, трижды Богом прокляты! Дай Бог, чтобы жили вы как можно подольше, но невыносимо мучительно, насколько это только возможно! Чтобы вы просили смерти, а её не было! Да будет так и так будет! Аминь!
    Ответить
💬 Последние комментарии
валя
я плакала. мне вас жаль
УКРЫ СДАВАЙТЕСЬ В ПЛЕН
ПОСТРОИТЬ ВСЕХ 139 ПРЕСТУПНИКОВ, И СТРОЕМ СДАТЬ В ПЛЕН ДОНБАССУ. ТАМ ИХ ПОДЛЕЧАТ, ПОДКОРМЯТ, А ПОТОМ ОБМЕНЯТЬ!
Zp
Депрессивные области Западной Украины тяжким грузом висят на остальной Украине,вынужденной уже 80 лет содержать их путем постоянных дотаций. При этом националисты тех областей проклинают Сталина,присоединившего их к УССР и Молдавии. Выход один: денонсировать позорный Пакт Молотова-Риббентропа,после чего вернуться в границы 1939 года. Покойный Вячеслав Черновил требовал федеративного устройства Украины,несмотря на то,что его однопартийцы возражали против этого,заявляя,что дотации лучше любой федерации. Не исключено,что это обстоятельство явилось причиной до сих пор не расследованного покушения на него. Вечная ему память.
СЛАВА ТОМУ ЧТО НЕ ТОНЕТ
Украинська спильнота: Я ЕГО СЛЕПИЛА ИЗ ТОГО ЧТО БЫЛО А ПОТОМ ЧТО ВСПЛЫЛО ТО И ПОЛЮБИЛА!
Елена
Мы Николай II повелеваем,ха.,о себе во множественном вас числе говрите?ха.,не трепло.
Елена
Твоё первое признание в первой строке твоего прошлого комментария о себе любимом.ха.
Весёлый Роджер
Шизофрения с манией величия – НЕ ИЗЛЕЧИМА!!! *** «я пишу вам правду,а значит я права,а ты ничтожество» *** "Елена - ...А в Маскве последних ёжиков доедают,скоро и подкущевых выползней не останется," и ОПЯТЬ ТЫ ПРАВ! Ну и шизоидный же ты мудак в кружевных труселях!