Обществоaspekty.net3 сент.

Швейцарські вчені виявили, що сміх допомагає долати стрес

nk_hauz/-mgf0jktxvoomamyukq0.jpg

Завдяки сміху людям вдається легше долати стрес.

Багато людей чули вислів про те, що сміх сприяє продовженню життя. Експерти з Базельського університету, що у Швейцарії, змогли довести, що завдяки сміху, люди легше можуть впоратися зі стресом, інформує Ukr.Media.

Для свого дослідження швейцарські вчені запросили добровольців з числа студентів, середній вік яких склав 21 рік. Протягом двох тижнів учасники експерименту повинні були 8 разів на день відповідати на питання, розроблені вченими. Зокрема дослідники з’ясували, які причини викликають сміх в учасників, яку інтенсивність і тривалість він має. Також були питання, що стосуються подій, які викликають стрес.

Після закінчення експерименту вчені виявили, що студенти, які протягом дня сміялися частіше, менш напружено сприймали стресові ситуації. Встановити вплив ступеня інтенсивності сміху на стрес, дослідникам поки не вдалося.

Каменяр
В майбутньому нам частенько доведеться читати в новинах про конфлікти на китайсько-фінському кордоні.
Каменяр
Росія знайде привід для розпалювання війни навіть якщо його там немає і бути не може. Згадайте вбитих снігурів, розстріляних під Корсунем кримчан чи розіп'ятого хлопчика. Я вже не говорю про пропагандистські вкиди типу "США будує базу на території 5 гімназії Севастополя"
Каменяр
Російсько-українська війна, якої ніхто не хоче? Просто НЕПРАВДА. Росія вже розпочала війну, і робить неабиякі кроки для подальшого її розпалювання
Каменяр
Путин буде розповідати про міжнародне право, яке він грубо порушує ? це в тренді кремлівських довгожителів
Антиелена
Ёпта, ты, Ленка-дура-белка-целка в каком году живешь? Это в чем на сегодня твоя пиндосия лидер? По биржевым пузырям - да, лидер, причем мировой; по печатанию макулатуры для этих пузырей - да, лидер, причем мировой; по реальной экономике - лидер Китай; по военным технологиям - лидер РФ. Я же тебе уже говорил, что пиндосики уже перестали данные по ВВП публиковать, т.к. не красиво у них там получается. А про инфляцию и рост цен в пиндосии ты и не слышала... Сколько можно тебе говорить, тупая ты свинья, что все твои высеры в сети - полное говно!
Мауаммар Каддафи
Свободная Африка - это круто!
Все пропало
Эрдоган! Сволочь! Признай геноцид армян для начала! И может тогда не станешь пускать в свой дом бандеровцев!