Вчені виявили, що любов до чаю або кави обумовлена генами людини
Обществоaspekty.net14 марта 2020

Вчені виявили, що любов до чаю або кави обумовлена генами людини

Люди обирають, який напій вжити вранці, під дією генів.

Гени визначають той напій, який людина вживає вранці для додання бадьорості. Хтось обирає чай, а хтось — каву під впливом ДНК, інформує Ukr.Media.

Усе людство можна умовно поділити на любителів кави та чаю. Вчені з Riken Center for Integrative Medical Sciences і Університету Осакі у Японії вирішили з’ясувати, чи існують якісь генетичні зв’язки з уподобанням цих напоїв. Для цього вони вивчили генетичну інформацію і харчові уподобання понад 160 тисяч жителів Японії. Результати цього дослідження опубліковані у журналі Nature Human Behavior. Воно продемонструвало наявність 13 харчових уподобань, включаючи вживання алкоголю, вибір напоїв і їжі, які пов’язані з певним набором генів. Деякі з цих асоціацій збільшували ймовірність хвороб на зразок раку і діабету.

Їжа багато в чому визначає здоров’я людини, але тепер доведено, що гени людини визначають її вибір у їжі. Геномні дослідження зазвичай проводяться для пошуку специфічних генетичних варіацій, пов’язаних з підвищеним ризиком тих чи інших хвороб. Наприклад, 1 000 осіб групують разом для того, щоб визначити, як варіації або зміни у їх ДНК можуть бути використані для передбачення розвитку різного роду недуг. Тепер дослідники проаналізували наявність цих варіацій і вибір їжі.

Були встановлені розбіжності у ДНК, що впливають на любов людини до чаю або кави. Ці гени посилювали сприйняття певних смаків, що впливало на формування харчових уподобань. Деякі гени впливали на потяг людини до гіркого смаку, і тому вона найчастіше обирала тофу. А за відсутності цих варіантів вживала менше алкоголю або взагалі не пила. У любителів риби та овочів були генетичні варіанти, які роблять їх більш чутливими до смаку унамі.

О Николаич
Оккупация фашистами Киева в ВОВ была полегче. Оккупированы не только города, но и страна в целом! Инфоприкрытием служит страшилка о вирусе.
Плюс судебные расходы,маски носить надо, почему?Потому что человек не зная ещё заразился ,ходит кашляет, чихает, брызгает слюной(как Роджер,у него по жизни ядовитая слюна) и маска не даёт разлетется члюням и каплям с вирусом на более дальнее расстояние,носите граждане маски,слушайте власть.
Надо вернуть в нашу действительность дыбу. это средне вековый способ добывать правду. И все эту мразоту во главе с доктором Смерть туда.
Страшнее дурака - дурак с инициативой. Это за Украину. Что дает членство в НАТО? Помогло Турции? Или идиоты думают, Что за них кто то умирать будет? Та мы уже видим как они себя ведут. Когда же пропаду и жирная свинья и комик и все эти не здоровые люди? Да кстати сейчас идеальный шанс их изолировать. Выделить зону в Чернобыле и пусть там себе вступают В любой реактор.
Кот Матроскин
Но... отсутствие маски гарантирует вам штраф в 17000 грн.
Илья
У меня детский такой вопросик появился к нацистским прокладкам , а знают они сколько граждан Рейха уже получили карту поляка ? И где же они все компактно проживают эти проклятые сепары?
Ната