Обществоwww.unian.ua3 июн.

Вчені встановили, що деякі люди вже народжуються чутливими

Дослідження британських вчених показало, що чутливість може критися в генах людини, але й розвиватися при вихованні і певному життєвому досвіді.

nk_hauz/-m8ugdzg_cvwo4gigo2z.jpg

Здатність відчувати почуття інших і співчувати їм може бути наслідком певного набору генів. Такого висновку дійшли дослідники з Університету Королеви Марії в Лондоні, повідомляє medikforum з посиланням на The Daily Mail. Всім подобаються люди добрі та чутливі, але ці дві якості нелегко в собі виробити, особливо якщо людина постійно стикається з грубістю, невдачами і з жорстокістю світу. Однак дослідження британських вчених показало, що чутливість може критися в генах людини, але й розвиватися при вихованні і певному життєвому досвіді. Дослідники виявили, що деякі люди були більш добрими, ніж інші, причому половина цих відмінностей була спадковою. Подібні результати отримані після спілкування з 2 800 однояйцевими і неоднояйцевими 17-річними двійнятами з Великобританії. Встановлено, що число людей з генами чутливості приблизно в 5 разів більше, ніж спочатку припускалося. Раніше дослідники висловлювали думку про те, що лише 10% людської доброти і чуттєвості пояснюється генетикою. Нове відкриття проливає свіже світло на те, як ми заводимо близькі зв'язки з людьми і ведемо себе при різних ситуаціях від спілкування на робочому місці до різного роду вечірок. «Ми відрізняємося один від одного за ступенем чутливості через накопичений життєвий досвід, але і за тим, який вплив цей життєвий досвід впливає на нас, - розповідає автор дослідження професор Майкл Плесс. - Наука завжди припускала, що у чутливості є генетична основа. І ось вперше ми змогли реально оцінити, який саме обсяг чутливості може пояснюватися генетичними факторами».

Был "Мотор Сич" теперь - "РОТОМ ЧМОК"!!!
Был "МОТОР СИЧ" теперь - "РОТОМ ЧМОК" !!!
Run,Zelia,run!
!!!!!! 0НИ ТУПЫЕ !!!!!!
Глава Пентагона заявил, что будет защищать украину "ОТ ВТОРЖЕНИЯ СССР" !!! Ох, как прав был Михаил Задорнов!!! ОНИ ТУПЫЕ !!!
Юрий
И кто же тебе убогому подаст?
!!!!!! 0НИ ТУПЫЕ !!!!!!
---
Каменяр угомонись все и так знают что ты дешевка...
Омелян Косопизд, Митець
И правильно делает! Молодейц зелебоб. Все "правильные" задроты так поступают . Кому бабы не дают ( или кого нормально в мире не признаЮт..) - дрочат на картинки из журналов. Ну, или на портрЭты. Так-же, как ты и тебе подобные, подрачтиваете свои "вялые шнурки" - кто на Руслану ПЫсанку, кто на Байдена, кто на Террана Пу. " #патамуштазадроты". Понял, Камэняр...масон *уев из села тернопильского. Иди подмойся, тарас.