Обществоrubryka.comJun 11

Вчені запропонували боротися з почуттям самотності за допомогою шуму

Вчені з Університету Джеймса Кука заявили про те, що шум можна використовувати для боротьби з почуттям самотності.

nk_hauz/-mbvhy2bakotpowqhx3m.jpg

За їхніми словами, більш гучні звуки змушують людей відчувати себе ближчими до інших і фізично, і психологічно, повідомляє Naked science.

Для участі в дослідженні вчені запросили понад дві тисячі добровольців з Сінгапуру, Великої Британії, США та Австралії. З ними провели 12 експериментів, які показали, як гучність звуку впливає на стан людей, їх почуття самотності і близькість до інших учасників.

Виявилося, що більш гучні звуки змушують людей відчувати себе ближчими до інших і фізично, і психологічно. Крім того, після соціальної ізоляції учасники експерименту стали віддавати перевагу більш гучним звукам. Вплив гучних подразників пом'якшував психологічні наслідки соціальної ізоляції, такі як гнів, самотність і пригнічений настрій.

Вчені вважають, що це можна пояснити не лише бажанням отримувати більше емоцій від гучної музики, а й потребою в спілкуванні. Гучні звуки створюють більш "соціальну" атмосферу.

"Шум відображає фізичну і психологічну близькість з іншими людьми. Ми думаємо, це тому, що живі і яскраві місця, як правило, голосніші, ніж мляві і безплідні. Крім того, люди, як правило, більш балакучі з друзями і спокійніші з незнайомцями, тому з часом гучні звуки можуть нагадувати про події і людей", – заявив один з авторів роботи Демінг Ван.

На думку вчених, їхнє дослідження особливо важливе в період довгої ізоляції, пов'язаної з пандемією коронавірусу. Крім того, їх можна використовувати і в інших ситуаціях, де є ризик зіткнутися з соціальною ізоляцією.

Так,мвыходи меняй президента)) ты ж народ)))..типа джерело владыка)))
Законник
"Ой, чий то кінь стоїть, що сива гривонька? Сподобалась менв тая дівчинонька...
Законник
Ні. Мені геть нічого не подобається. І ти мені також не подобаєшся.
Ага, а сейчас всеминравятся ценыина все, тарифы, развал промышленности, образования, науки??? Так по твоему???
Тот же вопрос к тебе по Пороху, только там еще и уголовщина с подделкой документов и бегством по ним из страны...СБЕЖАЛ от своего народа и выполнения своих обязанностей, ведь так по твоему?))) и? Че ж такие как ты его не сместили? Он же сам себя сверг))))) это ведь ТВОЯ формулировка причины по которой был переворот))))
Мощный копипаст))) Порох по липовым документам СБЕЖАЛ из страны и это ФАКТ!!! порох такую же присягу принимал и??? Конституцию нарушил, на часть своего населения наплевал, , и? За что он ответил?
Каменяр