Користувачі “Дії” висловлюють невдоволення COVID-сертифікатами

COVID-сертифікати з’явилися у додатку Дія менше тижня тому, 20 серпня. Проект був запущений не дуже вдало – одразу після запуску у користувачів з’явилася велика кількість скарг та невдоволень, що були пов’язані з проблемами, якими супроводжується отримання цифрового COVID-сертифіката. Слід звернути увагу на те, що проблеми були присутні і під час бета-тестування, яке тривало з початку липня.

nk_hauz/NNczgG4ng.jpeg

Очікувано, велика кількість скарг з’явилася у магазині додатків Google Play, у якому користувачі почали ставити низькі оцінки, знижуючи рейтинг додатку, внаслідок чого він зараз складає приблизно три зірочки з п’яти можливих. Також користувачі висловлюють своє невдоволення у відгуках на сторінці “Дії” у Google Play.

Слід зазначити, що деякі користувачі скаржаться і на проблеми з iOS-версією додатку, але невдоволення має не настільки масовий характер, завдяки чому коментарі та оцінки “Дії” в App Store не стали гіршими. У цілому ж можна стверджувати, що запуск оновлення, що додало в “Дію” COVID-сертифікати, на даний момент набагато більш вдале для iOS-версії додатку.

Міністерство цифрової трансформації на даний момент не опублікувало жодного офіційного коментаря щодо проблеми з COVID-сертифікатами, з якою зіткнулися багато користувачів. Щоправда, у службі техпідтримки сервісу деяким користувачам, що були незадоволені процесом генерування цифрових COVID-сертифікатів, порадили звернутися до сімейного лікаря/закладу, щоб уточнити або відкоригувати записи щодо вакцинації у держреєстрі.