Секретний запис про катастрофу в Ірані: запит до Канади готовий
Политикаwww.pravda.com.ua16 февраля 2021

Секретний запис про катастрофу в Ірані: запит до Канади готовий

Українська прокуратура підготувала запит до канадських колег із проханням передати секретний аудіофайл, що може довести навмисне збиття літака "Міжнародних авіаліній України" в Ірані 8 січня 2020 року

Джерело: заступник генерального прокурора України Гюндуз Мамедов в інтерв'ю "Радіо Свобода"

Пряма мова: "Зараз підготовлений четвертий запит (до Канади – ред.) про передачу аудіофайлу, про який повідомила канадська телерадіомовна корпорація і в якому може міститися інформація про навмисне збиття українського літака. 

Сподіваємося на якнайшвидшу передачу цього аудіофайлу і готові до проведення експертиз паралельно з нашими партнерами. Так ми прискоримо процес встановлення істини й досягнення справедливості".

Деталі: Мамедов пояснив, що Україна пропонувала Канаді організувати міжнародну слідчу групу, але канадське законодавство не дозволяє розслідувати кримінальну справу, якщо злочин скоєно не на території Канади. 

Тому співпрацю організовано через подання запитів про правову допомогу.

Таких запити на сьогодні відправлено до Канади вже три.

Цьому передувало: 2 лютого канал "1+1" оприлюднив запис перемовин диспетчерської аеропорту Тегерана та другого пілота літака іранської компанії "Асеман Ейрлайнз", що, за словами президента Володимира Зеленського, доводить: Іран від самого початку знав, що пасажирський літак МАУ збила ракета військових.

10 лютого канадське ЗМІ повідомило, що уряд та органи безпеки Канади вивчають аудіозапис, на якому ймовірно міністр закордонних справ Ірану обговорює можливість того, що знищення рейсу PS752 було навмисним актом.

Після цього заступник міністра закордонних справ України Євген Єнін заявив, зл органи досудового розслідування та прокуратури України дослідять аудіозапис, який є у канадців.

Передісторія:

8 січня 2020 року літак регулярного рейсу PS 752 Тегеран - Київ авіакомпанії "Міжнародні авіалінії України" (МАУ) розбився в Ірані. У літаку було 167 пасажирів та 9 членів екіпажу, усі 176 осіб загинули.

11 січня 2020 року Іран визнав, що збив пасажирський літак авіакомпанії МАУ. До цього нібито призвів людський фактор: військові помилково прийняли авіалайнер за ворожу ціль після удару американського безпілотника, в результаті якого загинув високопоставлений іранський військовий генерал в Іраку.

У липні в Ірані заявили, що катастрофа Boeing компанії "Міжнародні авіалінії України" була викликана неправильним налаштуванням системи протиповітряної оборони.

Іран зволікав із наданням інформації та рішенням про компенсації родинам загиблих. Іран передав Франції "чорні скриньки" літака МАУ лише влітку. Заступник міністра закордонних справ України Євген Єнін розповів, що розшифровані дані підтверджують, що було "незаконне втручання в літак".

30 грудня стало відомо, що Іран виділить $150 000 родинам кожної із жертв катастрофи рейсу PS752 (літака МАУ). Канаду не задовільняє така пропозиція Ірану.

Написать комментарий
💬 Последние комментарии
Весёлый Роджер
"Елена - Америка с нами!" «Елена, 03.11.2019 20:37 Дадут по любому,не кинут Украину, можете масковские тролли даже не сомневаться, Америка и Европа с нами, хотите вы этого ,не хотите,но по любому помогать Украине будут,даже к гадалке не ходи…» Бандера, Шухевич, херои Украины! Бандера, Шухевич, херои Украины! Бандера, Шухевич, херои Украины! Панду Гэть! Смерть творогам! Москаляку на гиляку, жидив, ляхив на ножи, на ножи! Рагульему роду - нима переводу!
ВСПОМНИТЬ ВСЁ
Помнит кличко как его зеленский в 95-м квартале гнобил! И про электрическую декларацию, и про сиськи аиста.
гость
Что значит "выгнать пиндостанские корабли" с Чёрного моря? Чёрное море - международное море, кого там выгонять собрались? На Чёрном море сущестсвуют как минимум 4 страны-членов НАТО, общей протяжённостью береговой линии 2700 км (включая проходные дворы для натовцев типа Украины и Грузии, без Крыма). И напротив, у России протяжённость черноморской берег.линии - порядка 1000 км. всего (с Крымом). Собственно ради такого дела и мутился майдан - получить контроль над всем Чёрным морем, а не её части береговой линии. Тот, кто по межд.законам получает преимущество в территориях и протяж. береговой линии - тот и диктует правила нахождения кораблей во внутренних морских акваториях. Пишут законы и наблюдает за их исполнением остальными приходящими-уходящими корабликами. Именно за береговые линии и прибрежные зоны идёт масштабная открытая или закулисная драчка. Собственно именно так и ведутся войны за морские гешефты - сначала разрушается СССР и блок стран-членов Организации Варшавского Договора (из-за чего Румыния и Болгария становятся членами Наты), а потом устраиваются гос.перевороты (в Грузии и Украине) - по итогам которых ещё какой-то кусочек Чёрного моря выходит из морской юрисдикции одной федерации или альянса стран договора коллективной безопасности - бывшего союза республик. Не тешьте себя иллюзиями - рано или поздно война за Чёрное море будет, и она будет проходить по всем негласным законам морских захватов и пиратских набегов - оно же сетецентрических диверсий и провокаций. Просто потому, что по другому в капитализме не бывает.
гость
"Правопорядок в стране определяется не наличием воров, а умением властей их обезвреживать!" - цы.
Кот Матроскин
Всё по стандартам НАТО.
А
Безмозглые... Какое зимнее? Летом на востоке Украины будет солнце вставать в 3 ночи и темнеть в 20?
кипчак
Посмотрим успокоит ли это украинских вояков, возможно возбудит диверсантов, по "героической" традиции под чужой личиной или начнут терроризировать мирное население и совершать военные преступления.