Политикаglavcom.ua14 июн.

«Слуга» Тищенко визнав, що вибори ще не почалися, а він витрачає сотні тисяч гривень на свою рекламу

nk_hauz/-m9nydic0u6gscpihjya.jpg

Народний депутат почав активно рекламувати себе на білбордах і записати піском дитячі майданчики столиці.

Народний депутат від партії «Слуга народу» Микола Тищенко задекларував 308 тис. грн витрат на рекламні послуги.

Про це повідомляє «Главком» з посиланням на дані НАЗК.

Відповідні зміни до свого майнового стану політик вніс 13 червня.

Як повідомляв «Главком», у Києві 3 червня з'явилися агітаційні білборди нардепа Миколи Тищенка з написом «Створимо місто, де хочеться жити». Цю рекламу обранець намагався затвердити у президента, але той їх не погодив.

Крім цього, на початку червня у 219 виборчому окрузі, в якому переміг Тищенко, стартувала кампанія з насипки свіжим піском дитячих майданчиків. Фейсбук-сторінка «Слуга Народу-Тищенко Микола-Округ 219» відзвітувала, що наповнила піском майданчики за 30 адресами.

Користувачі соцмереж покепкували з піар-ходу політика. Миколу Тищенка назвали «міцним господарником» і попросили додати лебедів з шин, полагодити кнопку в ліфті і привезти ще піску – але вже для домашнього кота.

Як відомо, Микола Тищенко є одним з кандидатів на мери Києва від «Слуги народу». Також кандидатом на мери Києва є депутат СН Олександр Качура.

Раніше соціологія давала Тищенку не більше 8% підтримки.

Водночас місяць тому він зганьбився тим, що його ресторан «Велюр» працював під час карантину.

💬 Последние комментарии