События в миреua.interfax.com.ua26 апр.

Естонія та Фінляндія мають намір побудувати тунель Таллінн-Гельсінкі вартістю майже 20 млрд євро

Міністр економіки Естонії Тааві Аас (Taavi Ass) і міністр транспорту Фінляндії Тімо Гаракка (Timo Harakka) в понеділок підписали меморандум про наміри щодо співпраці в транспортному секторі.

nk_hauz/-mze31camcvognyezc6o.jpg

Меморандум передбачає співпрацю та обмін інформацією в транспортному секторі, просування великих транспортних проектів, таких як тунель Таллінн-Гельсінкі, швидкісна залізнична магістраль Rail Baltic, транс'європейська транспортна мережа і коридор Північне море-Балтика, повідомило в понеділок міністерство економіки та комунікацій Естонії.

Як зазначається в меморандумі, підписаний документ - "це перший крок у справі з'єднання тунелю з транс'європейською транспортною мережею, що є попередньою умовою для подання заявки на співфінансування від Європейського Союзу (ЄС)". Вартість тунелю попередньо оцінюють до 20 млрд євро, що не під силу тільки Естонії та Фінляндії.

"Для Естонії та Фінляндії, м'яко кажучи, складно реалізувати цей проект власним коштом, тому ми хочемо залучити співфінансування Європейського Союзу та серйозно розглядаємо можливість залучення у проект приватного сектора", - сказав під час підписання естонський міністр Аас.

За його словами, попереду дослідження з екологічної та економічної ефективності. "Ми ще далекі від проектування. За попередніми оцінками, будівництво тунелю має дуже високу ціну, тому нам необхідно знайти найбільш розумні рішення і з точки зору рентабельності, і з точки зору збереження природи", - наголосив Аас.

Меморандум діє до 2030 року. Якщо жодна із сторін не вирішить вийти з проекту, меморандум про взаєморозуміння буде автоматично продовжено ще на десять років.

Згідно з оприлюдненим у лютому 2018 року дослідженням техніко-економічного обґрунтування проекту, довжина підземної частини тунелю Гельсінкі-Таллінн становитиме 103 кілометри, що також буде найдовшим підводним залізничним тунелем у світі. Через тунель здійснюватимуться і пасажирські, і вантажні перевезення.

За проектом, тунелем користуватимуться майже 12 мільйонів пасажирів на рік, ще 11 мільйонів пасажирів продовжать подорожувати морем, в результаті чого загальна кількість пасажирів досягне 23 мільйонів у 2050 році. Сьогодні між двома країнами подорожують орієнтовно дев'ять мільйонів пасажирів на рік.

Як очікується, поїзди рухатимуться в години пік зі швидкістю 200 км/год за 20-хвилинним графіком. Тунелем проходитимуть у середньому до 30 пасажирських і вантажних складів на день з середньою швидкістю 120-160 км/год.

💬 Последние комментарии
е
кукушка хвалит петуха за то что хвалит он кукушку.... ну-ну...
е
ЗАБРЕХАЛАСЬ совсем и тебе уже НИКТО не верит!!!! БРЕХЛО ты ТУПОЕ с офигительным СКЛЕРОЗОМ!
е
за ВОСЕМЬ лет много построили??? ОЧЕРЕДНОЙ раз задаю ЭТОЛТ вопрос! НУ? ГДЕ хоть один ответ?????
е
на ЧЕМ произвести??!! Такие как ты ЕЛЕНЫ, ВСЕ продали на металлолом ВСЕ развалили в угоду Америке! ..ну ты ТУПАЯ .. НИХРЕНА сами не производят ВСЕ закупают... вот скажи где был ЕДИНСТВЕННЫЙ завод по производству боеприпасов?? А? в Луганске! а все остальные западянские дуны у себя грязное производство размещать НЕ ЗАХОТЕЛИ! так что заткнись если тему не знаешь...
3020
Ну допустим, блядский вертеп, в Киеве разместился ещё в 2014 году и не куда не уезжал. Директором этого вертепа, есть один из его устроителей, Кличко. Вопрос только один. В какой стране мира главами государства и столицы являются крайне недалёкие, сознательные вруны, но очень жадные персонажи из телика? Кто из них тупой, а кто хитрожопый трендливый поц, всем понятно, кроме их умственно ограниченных избирателей. Зедебилау, просто отбитому головой дебилу и их дебилковатому электорату, посвящается сей вертеп, которого они все вместе достойны.
3020
А женская грудь, как часть тела, мужиков вообще не волнует? Это шарлатанство, а не научная точка зрения и издание Freudin, это филиал бара "Голубая устрица".
Елена
Луночка в вашей искренности никто не сомневается, абсолютно.