Естонія та Фінляндія мають намір побудувати тунель Таллінн-Гельсінкі вартістю майже 20 млрд євро
События в миреua.interfax.com.ua26 апреля 2021

Естонія та Фінляндія мають намір побудувати тунель Таллінн-Гельсінкі вартістю майже 20 млрд євро

Міністр економіки Естонії Тааві Аас (Taavi Ass) і міністр транспорту Фінляндії Тімо Гаракка (Timo Harakka) в понеділок підписали меморандум про наміри щодо співпраці в транспортному секторі.

Меморандум передбачає співпрацю та обмін інформацією в транспортному секторі, просування великих транспортних проектів, таких як тунель Таллінн-Гельсінкі, швидкісна залізнична магістраль Rail Baltic, транс'європейська транспортна мережа і коридор Північне море-Балтика, повідомило в понеділок міністерство економіки та комунікацій Естонії.

Як зазначається в меморандумі, підписаний документ - "це перший крок у справі з'єднання тунелю з транс'європейською транспортною мережею, що є попередньою умовою для подання заявки на співфінансування від Європейського Союзу (ЄС)". Вартість тунелю попередньо оцінюють до 20 млрд євро, що не під силу тільки Естонії та Фінляндії.

"Для Естонії та Фінляндії, м'яко кажучи, складно реалізувати цей проект власним коштом, тому ми хочемо залучити співфінансування Європейського Союзу та серйозно розглядаємо можливість залучення у проект приватного сектора", - сказав під час підписання естонський міністр Аас.

За його словами, попереду дослідження з екологічної та економічної ефективності. "Ми ще далекі від проектування. За попередніми оцінками, будівництво тунелю має дуже високу ціну, тому нам необхідно знайти найбільш розумні рішення і з точки зору рентабельності, і з точки зору збереження природи", - наголосив Аас.

Меморандум діє до 2030 року. Якщо жодна із сторін не вирішить вийти з проекту, меморандум про взаєморозуміння буде автоматично продовжено ще на десять років.

Згідно з оприлюдненим у лютому 2018 року дослідженням техніко-економічного обґрунтування проекту, довжина підземної частини тунелю Гельсінкі-Таллінн становитиме 103 кілометри, що також буде найдовшим підводним залізничним тунелем у світі. Через тунель здійснюватимуться і пасажирські, і вантажні перевезення.

За проектом, тунелем користуватимуться майже 12 мільйонів пасажирів на рік, ще 11 мільйонів пасажирів продовжать подорожувати морем, в результаті чого загальна кількість пасажирів досягне 23 мільйонів у 2050 році. Сьогодні між двома країнами подорожують орієнтовно дев'ять мільйонів пасажирів на рік.

Як очікується, поїзди рухатимуться в години пік зі швидкістю 200 км/год за 20-хвилинним графіком. Тунелем проходитимуть у середньому до 30 пасажирських і вантажних складів на день з середньою швидкістю 120-160 км/год.

Написать комментарий
💬 Последние комментарии
КОТ
Быстрее бы недогосударство исчезло с карты мира и все вздохнули бы облегчено!!!
Коса и камень
Какой правдой? Это ж махровые патриоты. В их убийстве обвиняют агентов Кремля... А правды тут никогда не было и нет. "Ложь и зло - погляди, как их... лица грубы".
Бремя белого человека
Не пали контору! Ты мешаешь нести свет факела демократии и слово истины отсталым народам в леса Амазонки!
кипчак
"Ах, обмануть меня не трудно!.. Я сам обманываться рад!" Для малообразованныи и малокультурных, воровство, подлог, обман - обычное дело. Врут, как дышат. Однако, рано или поздно, правда вытесняет бессовестную ложь.
Миротворчество
Тю! Так пусть в Афганистане сами разбираются как им жить. Они ж раньше без ценных советов жили и дальше будут жить исключительно так как у них получится. А с другой стороны, тоже могут других поучить жизни. Но это, почему-то, называют терроризмом.
кипчак
Какой прогресс! До этого в неполживых украинских СМИ больше ходила версия о том, что телеканал сам себя обстрелял. Еще один пример для сравнительной таблицы преступлений помаранчево-гидных, когда первоначальная версия кардинально расходится с действительностью, доказательствами и фактами. До окончательного предъявления нроду правды далеко, но ее все труднее скрывать и фальсифицировать.
кипчак
Бандеровские методы борьбы с правдой и ее носителями, а купить-нанять убийц, тем или иным способом в нищающей стране, не представляет большого труда. Если из галицкого бандеровского кодла лапы дотянулись до Николаева, то дела совсем плохи. Скоро не то что возмущаться нацистскими символами и шествиями страшно будет, а всем дружно придется зиговать, чтобы в концлагерь (в лучшем случае) не отправили.