у світі мережа ресторанів швидкого харчування McDonald's вперше за п'ять років змінить дизайн упаковок для бургерів, снеків і напоїв.
Про це повідомила компанія Pearlfisher, яка розробила новий дизайн.
Там вказують, що оновлений дизайн «приносить бренду відчуття радості й легкості завдяки яскравій графіці».
Дизайнери вирішили відмовитися від великих написів на упаковках. Замість них з'являться графічні зображення. Наприклад, на упаковуванні філе-о-фіш (бургер з рибною котлетою) будуть зображені морські хвилі, а в середині упаковки картоплі-фрі з'являться жовті смуги, що зображують картопляні шматочки.
Креативний директор Pearlfisher Метт Сіа розповів Creative Review, що завдання дизайнерів полягало в тому, щоб з'ясувати, що особливого в кожному пункті меню. Відтак потрібно було розробити систему, яка могла б допомогти зрозуміти це й іншим.
За його словами, компанія намагалася зробити нові упаковки «функціональними, легко впізнаваними, естетично мінімалістичними й емоційно радісними».
Старша директорка з глобальної стратегії меню в McDonald's Барбара Йелінг розповіла Creative Review, що зміна упаковки «сигналізує про рух бренду до сучасності».
«Pearlfisher допоміг зробити так, щоб цей редизайн модернізував наш бренд, підкреслив особливість нашого меню і підтвердив наші високі стандарти якості», — пояснила вона.
Останній ребрендинг McDonald's відбувся у 2016 році. Тоді компанія відмовилася від ілюстрацій на упаковках на користь великих написів. До цього упаковування продукції McDonald's змінювалися у 2013-му.