События в миреmind.uaOct 30

У Берліні відкривається новий аеропорт зі спізненням на 8 років, експерти назвали це «трагедією»

nk_hauz/-mkuhsabkiycaqylg72z.jpg

Новий міжнародний аеропорт Берлін-Бранденбург відкривається в місті цієї суботи, пише Forbes з посиланням на Financial Times. Але відкриття, за словами керуючого директора аеропорту Енгельберта Лютке Дальдрупа, пройде непомітно.

«Хвалитися цим проектом у нас причин немає», – сказав Дальдруп.

Будівництво нового аеропорту, як пише FT, почалося 14 років тому, а офіційна церемонія відкриття була призначена на 2012 рік. Її скасували через нефункціонуючу протипожежну системи будівлі. Відтоді відкриття Берлін-Бранденбург відкладалося на більш і більш пізній термін протягом восьми років, керівництво аеропорту змінилося кілька разів, спливали все нові деталі про його технічні проблеми, розповідає газета.

Відкриття аеропорту відбудеться в момент, коли «вся авіаційна галузь переживає найважчу кризу з часів Другої світової війни», зазначив Дальдруп. Він визнав, що проект став «посміховиськом», додавши: «Ми, німецькі інженери, соромимося його».

Начальник управління терміналу Кеті Крюгер у розмові з FT назвала відкриття аеропорту в 2020 році «трагедією».

«Так довго чекати, а потім побачити цей божевільний спад в галузі. Це боляче», – зізналася Крюгер.

Відкриття Берлін-Бранденбург мало стати моментом тріумфу для Берліна, відзначає FT. Тепер же будівля виглядає як дорога «валіза без ручки», яка нагадує про «минулу епоху масового туризму і глобальної мобільності», пише видання.

Новий аеропорт у чотири рази більший за нинішній аеропорт Берлін-Тегель, але залишається неясним, хто буде використовувати ці простори найближчим часом, враховуючи, що щоденний пасажиропотік Тегель впав у чотири рази і становить 25 000 чоловік, відзначає FT.

«Нас чекає дуже, дуже важка зима», – каже Дальдруп. За його словами, в цьому році виручка аеропортів Німеччини впаде на 2 млрд євро, а Берлін-Бранденбург втратить 300 млн євро.

При цьому за час будівництва його вартість в три рази перевищила заплановану і склала 6 млрд євро, уточнює FT. Аеропорт мав почати приносити прибуток в 2025 році, проте в поточному році йому будуть потрібні додаткові 300 млн євро фінансування, пише газета.

Перешкодити окупитися берлінському аеропорту може і той факт, що у нього значно менше міжнародних зв'язків, ніж у інших європейських міст. За словами Лютке Дальдрупа, з більш ніж 100 далеких рейсів до західної Німеччини в минулому році тільки сім були в Берлін. «Ми в тій же категорії, що й найменші і найнезначніші європейські столиці», – зізнається він.

💬 Последние комментарии
Весёлый Роджер
Привет шановний "е". Ну конечно у меня мова никакая, НО!!! как-то мне ухо режет эта "мова" щирого пиСдабола Каменяра-запиздяра. Какая-то она гугловская чи угловатая? Ну что-то в ней не то? Или я не прав?
Весёлый Роджер
ЭЙ гивнястая продажная каменюка-рагулюка чи мабутнее жидюка! А не хочешь сначала зрозумити - А КТО платил по 200 (сейчас это 600) грн кожнему скакуну на майдане? Шо ж цэ за щирая гыдность така продажная? И друге - а дэ у вас записано, шо можно применять Фронтовую Тяжёлую артилерию 152 мм с 25 кг снарядами при проведении АТО? И не прицельно бить по мирным людям в Славянске? Шо нима? Ось и то! А тут твой коллега по русофобному цеху, Шмуля Сруля, ржал до упаду, як там у Славянске жинки с детьми метались пид этими снарядами и десятками погибали - во прикольно було! ТакЪ МУДАК?
в конце статьи понял
Тайвань - это Китай
123
Ученые также люди, а в последнее время они становятся все человечнее и человечнее.
Антиленка
Зима - это форс мажор! Сильная мысль!!! Тут слава тебе ничего не даст, иди ГТС наполняй газом ГТС, главное тужься посильнее и громче кричи СУГС!
е
Елена, раз на Украине так хорошо, то чего отсюда бегут люди, а тупенькая??
е
Елена, ну что же ты?? Твоё высокоученое мнение очень нужно здесь...