У Берліні запустили нову іміджеву кампанію
События в миреwww.golos.com.ua29 сентября 2020

У Берліні запустили нову іміджеву кампанію

Днями в Берліні запустили нову іміджеву кампанію: уперше з 2008 року столиця змінила слоган і логотип.

На плакатах і білбордах відтепер зображений доброзичливий ведмідь, а головне гасло закликає мешканців до єдності та пошуку спільних цінностей. За повідомленням інформаційного порталу germania-online, кампанію розробило тутешнє рекламне агентство Jung von Matt/Spree.

Німецькою нове гасло пишеться так: «WirSindEinBerlin» («Ми — Берлін»). В основі концепції — ідея єдності та доброзичливого співіснування. «Берлін — місто свободи, терпимості й багатоликості, — заявив у повідомленні на порталі правлячий бургомістр Міхаель Мюллер. — Ідеться про те, щоб, крім індивідуальної розмаїтості, знайти те спільне, що нас усіх об’єднує».

Змін зазнав і логотип столиці Німеччини. Нині — це лаконічний напис Berlin, виконаний у червоному кольорі. Поруч зображений ведмідь — геральдичний символ Берліна з прадавніх часів. Він присутній і на гербі міста, затвердженому 1954 року. Проте тодішній господар лісів мав загрозливий вигляд: у нього були гострі зуби та пазурі. В новій іміджевій кампанії хижака позбавили й того, й того. Відтепер він посміхається мешканцям столиці й туристам, символізуючи доброзичливість та згуртованість.

Останнього разу схожу промокампанію місто проводило в 2008-му. Тоді слоган був двомовний: німецькою він лунав як Sei Berlin, англійською — be Berlin. Англомовний варіант був надзвичайно популярний, адже кампанія значною мірою і спрямовувалася на те, щоб зробити місто привабливим для іноземців. На логотипі були зображені Бранденбурзькі ворота. Цей образ мешканці столиці спочатку критикували, але зрештою він прижився. Утім, бурхливе неприйняття продовжувала викликати вартість проекту: 10,6 млн євро!

Цього разу кампанія WirSindEinBerlin врахувала помилки попередників. На створення слогана і логотипа зразка 2020 Берлін витратив усього 1,5 млн євро. Розробка кампанії тривала два роки. Концепцію створювали, спираючись на соціологічні опитування, здійснені на замовлення Берлінського сенату. Так, було з’ясовано, що жителі міста сумували за ведмедем і вважали, що він цілком зможе замінити на логотипі Бранденбурзькі ворота, що й було враховано.

Крім головного, на білбордах і постерах у столиці та передмісті будуть розміщені слогани «я/ти/ми», котрі підкреслюватимуть важливість як індивідуального, так і колективного досвіду. Приміром: «Я ходжу в секонд-хенд. Ти їздиш на б/у «Мерседесі». А загалом ми — сусіди». Або: «Ти — сім’я у Хайльбронні. Я — сім’я у Дамаску. А разом ми заснували сім’ю у Берліні».

Передбачається, що в майбутньому мешканці міста братимуть участь у розвитку кампанії і пропонуватимуть власні варіанти для нових підписів.

Написать комментарий
💬 Последние комментарии
е
молодцы.. но как тут уже писалось в одной статье, разработать мы можем, а вот массово выпускать нет.. нет мощностей, специализированных центров итд... так что дальше разработки не пойдет, увы... хотя наши нувориши продадут ее с выгодой для себя скорее всего..
е
Твои слова тут уже неоднократно опровергали.. Твоя Америка уже вовсю проигрывает Китаю и России и сама это признает.. Вакцину свою твоя великая создать не может, несмотря на заражение и гибель своих собственных граждан.. великая? ну-ну.. продолжай лизать
е
а по сути статьи и его комментария возразить тебе нечего...
е
КТО деньги из Украины в офшор во время котлов выводил?КТО?
е
на прямой вопрос дала хоть раз прямой ответ?? без своих прибабаханых слав Америке и пути в Европу?? ГДЕ? ГДЕ такой ответ? если у тебя склероз, то не надо считать что у остальных тоже...
Елена
У Абызова изъяли намедни 32 мрд.рублей,ну где воруют больше? сколько это в гривнах?больше 10 млрд.гривен,а ещё был полковник Захарченко с 9 млрд.рублей?где раскрадают бюджет больше?и думаю это только маленькая часть айсберга.
Елена
Вы с 2014 года писали что Украина вот-вот развалится и замёрзнет зимой,а она живёт поживает,а вы продолжаете сказки рассказывать.