У Китаї відновилось будівництво першої підводної високошвидкісної залізничної магістралі
События в миреrailinsider.com.ua31 марта 2020

У Китаї відновилось будівництво першої підводної високошвидкісної залізничної магістралі

Китай будує високошвидкісну залізничну магістраль під водою, що з’єднає міста Нінбо та Чжоушань. Останнє розташоване на архіпелагу островів. Про це повідомляє xinhuanet.com.

Роботи вартістю у 4,5 млрд доларів розпочались у 2019 році, але були тимчасово зупинені через епідемію коронавірусу в країні. Тепер будівництво відновилось. Бурові роботи ведуться цілодобово.

За задумом магістраль буде мати протяжність 77 км (з них морський тунель 16,2 км), а максимальна глибина складатиме 78 метрів. Розрахована швидкість потягів – 250 км на годину.

Раніше повідомлялось, що Китай відновив заплановане будівництво на великих залізничних об’єктах. Мова йде про 108 проектів, де залучено 450 тис. робітників. Виключення лише провінція Хубей, де старт проектів відтермінований через карантин. На усіх об’єктах будівництва застосовані жорсткі епідеміологічні заходи стосовно робітників.

Написать комментарий