Технологииitsider.com.ua4 февр.

Легендарний виробник смартфонів оголосив про припинення існування

Компанія TCL вирішила опублікувати офіційно заяву про те, що вона вважає за необхідне припинити існування бренду BlackBerry, тому відтепер будь-які смартфони, як і будь-які інші товари, під таким випускатися на ринок гарантовано вже не будуть, і це реальний факт. В опублікованому прес-релізі говориться про те, що бренд не зміг встояти найсильнішій конкуренції, а всі існуючі зараз і доступні у продажу моделі будуть доступні для покупки до серпня 2020 року, після чого їх знімуть з продажу. Нові моделі мобільних пристроїв під брендом BB випускатися відтепер вже не будуть, і це остаточне рішення, тобто воно не зміниться в майбутньому.

nk_hauz/-m-fgjpusmjwzb668m38.jpg

Права на використання бренду BlackBerry були викуплені китайською компанією TCL ще в 2016 році, а володіла раніше ними американська Research In Motion. З тих самих пір, тобто за більш ніж три роки, даний бренд випустив ряд нових телефонів, в число яких увійшли KEYone, Motion, KEY2 і KEY2 LE. Всі ці мобільні пристрої продавалися по всьому світу, в тому числі в Україні, а однією з їх відмінних рис була клавіатура QWERTY, яка дозволяє швидко набирати текст. Проте, тепер нові мобільні пристрої під цим легендарним брендом випускатися вже не будуть, і це офіційна інформація, яку опублікували навіть в офіційному Twitter-акаунті компанії BlackBerry. Це кінець для даного виробника електроніки.

Технічна підтримка власникам смартфонів від цього бренду буде надаватися до 31 серпня 2022 року, або ж в інші терміни, які передбачені законодавством будь-яких країн світу. Простіше кажучи, власники даних мобільних пристроїв можуть розраховувати на повноцінну гарантію і на нове програмного забезпечення, однак з останнім все складно. Нещодавно випущений смартфон KEY2 працює на Android 8.1 Oreo, тобто на сильно застарілої операційної системи Google, тому випуск для всіх мобільних пристроїв компанії BlackBerry нової ОС в особі Android 10 здається чимось з області фантастики. Переломний момент в історії даного виробника настав у 2007 році, коли Apple випустила iPhone, і саме цей телефон зіграв з канадським брендом злий жарт, тому що спочатку керівництво недооцінило його потенціалу.