ТехнологииAug 25

Озвучений спосіб перемогти глобальний дефіцит чіпів

Німецька група компаній Bosch - найбільший в світі постачальник автозапчастин - вважає, що ланцюжки поставок напівпровідників в автомобільній промисловості більше не справляються зі своїм завданням, оскільки глобальний дефіцит чіпів триває, повідомляє "Лента.ру".

nk_hauz/vAg8PRVnR.jpeg

Про знайдений спосіб перемогти кризу в інтерв'ю CNBC розповів член правління Bosch Харальд Крегер.

Підприємець закликав змінити звичний пристрій ланцюжка поставок.

"Я думаю, що нам потрібно більше запасів в деяких частинах [ланцюжка поставок], тому що деякі з цих напівпровідників потрібно виробляти шість місяців", - резюмував Крегер.

У минулому автомобільна промисловість спокійно справлялася з нестачею мікрочіпів, але зараз настав час змін, вважає Крегер. Він упевнений, що попит буде тільки збільшуватися з ростом числа електромобілів і автономних транспортних засобів.

Аналітик UBS Франсуа-Ксав'є Бувіне (Francois-Xavier Bouvignies) раніше повідомив CNBC, що автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння зазвичай використовують в трансмісії напівпровідники вартістю близько 80 доларів, а електромобілі - близько 550 доларів.

"Кожен автомобіль, який стає розумнішим, вимагає більше напівпровідників", - підсумував Крогер.

Переважна більшість чіпів в світі виробляється в Азії. Тайванська компанія TSMC є світовим лідером на ринку. На Європу, навпроти, доводиться лише невелика частина світового виробництва мікросхем.

"В Європі попит становить 20 відсотків, а виробництво - менше 10 відсотків", - підсумував керуючий директор технологічної мережі Silicon Saxon Франк Бозенберг.

Однак за останні два роки Bosch побудувала новий завод з виробництва мікросхем в Дрездені. Будівництво обійшлося в один мільярд євро. Інші великі виробники чіпів, включаючи Intel і TSMC, планують відкрити нові заводи в найближчі кілька років.

Крегер очікує, що дефіцит чіпів триватиме до 2022 року, і сподівається, що попит залишиться стабільним.

Через глобальний дефіцит напівпровідників провідні автопромисловці скоротили або призупинили виробництво. Серед них - Volkswagen, Volvo, Toyota і ряд інших автогігантів.

💬 Последние комментарии
ера
лица ...умные...думаю ...все будет хорошо...
Антиелена
Еще и дура!
---
судя по твоим работодателям Задорнов был прав на все 100%
Елена
Михаил Задорнов был юморист, скоморох, развлекал шутками публику,это понимать надо
Гость
Петро хватит мусорить. Весь НК загадил
гость
Это верно. Но есть ещё вопрос: почему в России 150 организаций – иностранных агентов, получающих финансирование из-за рубежа, занимаются бузой и оболваниванием граждан России, преимущественно молодёжи? Кто должен их выгнать? Барин всё рассудит?
кипчак
В нормальном государстве можно было бы посчитать это кощунством - сожрать свою страну в прямом и переносном смысле, но в Украине почти все рекорды как-то связаны с едой (в США на скорость поглощают пончики и т.п. и тоже гордятся такими дступными для народа достижениями). В том, что в Украине культ жратвы наблюдаем на улицах и прочих общественных местах, где все больше перекормленных граждан еле ногами передвигают под тяжестью собственного веса или таща мешки с запасами на зиму.