Технологииcikavosti.comJun 4

Представлений прототип бактеріального генератора електроенергії

nk_hauz/-m8vclqkgprn3yuutr4v.jpg

Розробники з Німеччини продемонстрували «біогібридний композит», що дозволяє безпосередньо збирати електричні заряди з бактеріальних клітин. Морські Shewanella oneidensis широко відомі як «бактерій, які харчуються електрикою». Насправді, ці мікроби здатні отримувати і безпосередньо використовувати вільні електрони для відновлення металевих оксидів. Не дивно, що з того часу, як їх унікальні здібності були виявлені, вчені не залишають спроб перетворити ці бактерії в живі джерела «чистої» електричної енергії. На жаль, на практиці навчитися збирати заряди з окремих клітин, живих і рухомих, виявилося зовсім непросто. Перший прототип пристрою, здатного виконати таке завдання, з’явився лише нещодавно. Його розробники — команда Крістофа Німейєра (Christof Niemeyer) з Технологічного інституту Карлсруе (KIT) — представили проєкт в статті, опублікованій в журналі ACS Applied Materials & Interfaces. Бактерії (відмічені зеленим), заселили композит з вуглецевих нанотрубок (сірі) і наночастинок кремнію (фіолетові), переплетених нитками ДНК (сині) / ©Niemeyer Lab, KIT Для утилізації «надздібностей» S. oneidensis вчені зібрали композитну основу — заповнений рідиною гідрогель, що складається з вуглецевих нанотрубок і ланцюжків сферичних кремнієвих наночасток, переплетених довгими нитками ДНК. Лабораторні експерименти показали, що такі структури залучають S. oneidensis, але не інших бактерій. Вони заселяли композит на всю його глибину — тоді як, наприклад, кишкові палички лише обережно закріплювалися на поверхні. За словами вчених, «біогібридний композит» залишався стабільним протягом як мінімум кількох днів. При цьому він проводив електрику. Вуглецеві нанотрубки виступили в ролі електрода, що складається з густопереплетної мережі тонких ниток, і дозволяли збирати заряджені частинки з поверхні заплутаних в ній клітин. Регулювати роботу такої системи вчені змогли за допомогою ферментів, які розрізають ДНК в композиті, швидко зупиняючи його електрохімічну активність. «Все це показує, що потенційно подібні матеріали можуть знайти застосування і за межами найближчих областей, таких як створення нових біосенсорів, біореакторів і паливних комірок», — резюмує Крістоф Німейєр

Болен ты козлослик, тяжело болен.
Пусть Израиль попросит и Украина, бесплатно отдаст Зеленского, Вальцмана, Коломойского и иже с ними. Граждане страны ua устали от этих жадных тварей. Там прийдется защищать землю обетованную, а не марадерить.
наблюдатель
И такое бывает. "За прошедший год получили широкое распространение теории заговора. Их суть: евреи, еврейский народ или государство Израиль стоят за пандемией или наживаются на ней, проводя широкомасштабную кампанию вакцинации", — говорит президент Европейского еврейского конгресса Вячеслав Моше Кантор.
И как-то так.
И если поживём...
ВСЁ – Шмуля Сруль включил Петра!!! Или Макс - такой же бот-мудак! Или «наблюдатель» – эбнутый обсератель! Всё Шмуля_Елен устал - у него кынчилась методичка с планом обсерания России, настало время проги-бота Петра и так забьёт весь сайт щирым гивном до утра!
наблюдатель
Кому чего... и такое бывает.