Технологииcikavosti.com4 июн.

Представлений прототип бактеріального генератора електроенергії

nk_hauz/-m8vclqkgprn3yuutr4v.jpg

Розробники з Німеччини продемонстрували «біогібридний композит», що дозволяє безпосередньо збирати електричні заряди з бактеріальних клітин. Морські Shewanella oneidensis широко відомі як «бактерій, які харчуються електрикою». Насправді, ці мікроби здатні отримувати і безпосередньо використовувати вільні електрони для відновлення металевих оксидів. Не дивно, що з того часу, як їх унікальні здібності були виявлені, вчені не залишають спроб перетворити ці бактерії в живі джерела «чистої» електричної енергії. На жаль, на практиці навчитися збирати заряди з окремих клітин, живих і рухомих, виявилося зовсім непросто. Перший прототип пристрою, здатного виконати таке завдання, з’явився лише нещодавно. Його розробники — команда Крістофа Німейєра (Christof Niemeyer) з Технологічного інституту Карлсруе (KIT) — представили проєкт в статті, опублікованій в журналі ACS Applied Materials & Interfaces. Бактерії (відмічені зеленим), заселили композит з вуглецевих нанотрубок (сірі) і наночастинок кремнію (фіолетові), переплетених нитками ДНК (сині) / ©Niemeyer Lab, KIT Для утилізації «надздібностей» S. oneidensis вчені зібрали композитну основу — заповнений рідиною гідрогель, що складається з вуглецевих нанотрубок і ланцюжків сферичних кремнієвих наночасток, переплетених довгими нитками ДНК. Лабораторні експерименти показали, що такі структури залучають S. oneidensis, але не інших бактерій. Вони заселяли композит на всю його глибину — тоді як, наприклад, кишкові палички лише обережно закріплювалися на поверхні. За словами вчених, «біогібридний композит» залишався стабільним протягом як мінімум кількох днів. При цьому він проводив електрику. Вуглецеві нанотрубки виступили в ролі електрода, що складається з густопереплетної мережі тонких ниток, і дозволяли збирати заряджені частинки з поверхні заплутаних в ній клітин. Регулювати роботу такої системи вчені змогли за допомогою ферментів, які розрізають ДНК в композиті, швидко зупиняючи його електрохімічну активність. «Все це показує, що потенційно подібні матеріали можуть знайти застосування і за межами найближчих областей, таких як створення нових біосенсорів, біореакторів і паливних комірок», — резюмує Крістоф Німейєр

Луна -2
Упоротые этого не поймут -Они думают,, что ихняя власть пришла на века...Для того чтобы переформатировать Украину - нужно переформатировать сознание - это очень трудно .А что мы имеем на это время ?МЫ имеем - упоротых людей которым в зомбоящике промыли мозги ,Мы имеем молодое поколение -которым с детства говорят о том,как на Украине хорошо .Мы имеем институт памяти, где все врут насчет Бандеровской пропаганды И самое главное, мы имеем - во врагах Россию , с которой мы дружили сотни лет .и где находятся наши родственники ....
Нам оно надо?
Скажу одно. Как только человечество освоит термоядерный синтез так сразу подорожает электроэнергия для населения.
Луна -2
Маршем пленных по Красной площади может и пройдутся...А так не надейся. -встречат у границы и отправят назад самую сильную армию Европы, бегом ... аж до гордого Львива
Луна -2
Не надо быть колдуном , просто нужно уметь видеть -рассчитывать к чему это приведет Думаю люди уже понимают , что на лжи и подлости государства не построишь .и еще -я не думаю что Зеленский уйдёт сам- те , кто побывал у корыта власти - никогда не откажутся от второго срока для того чтобы набить карманы. И еще на Украине нет лидера, которые могли бы спасти Украину...от войны и дать ей мира Кроме того, мы забываем еще вот о чем -ПОдрастает поколение отравленное нацизмом -ведь вылечить его не так просто .
Реально харчи у рагулей подорожают конкретно! Пекарни , молочка , мясокомбинаты - везде нужен газ и много ! Где тут пидарас каменяр ? А ну расскажи нам вуйко про пердячий газ!!!
Юрий
Ты жопорукий только кизяки месить и можешь
Кот
Гуляй,рванина,от рубля и выше!!!